Gå til innhold

Skal ødlegge en gammel Nokia 3310, hva skal jeg gjøre?

bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær et sted det er mye folk, og lat som du står og snakker i telefonen. Så later du som du blir dritsur på personen du snakker med, du må skrike og brøle og virkelig leve deg inn i situasjonen, til slutt hiver du telefonen i bakken og tramper på den.

Lenke til kommentar
Vær et sted det er mye folk, og lat som du står og snakker i telefonen. Så later du som du blir dritsur på personen du snakker med, du må skrike og brøle og virkelig leve deg inn i situasjonen, til slutt hiver du telefonen i bakken og tramper på den.

Jupp, en god ide! Stemmer på den!

Lenke til kommentar
Trur jeg får gjøre det, i såfall skal jeg gjøre det mitt i byen :D

Lage meg en fin dialog, og så får jeg en venn til å filme det :D

Er den grei?

kan du ikke ta ut skjermen i hvertfall og sende den til meg? du vil jo ikke trenge den nå du skal holde den innitl øret

Lenke til kommentar

Minner meg veeeeeeldig om Jackass.. :roll:

PS: Har en kulepenn som ikke funker.. skal gjøre med den? Har også en feilbrent cd-r, og en colaboks... forslag?

Lenke til kommentar

jeg og noen til kjeda oss litt en dag, så vi mosa en 3210. kasta den i en murvegg minst 10 ganger, men telefonen funka like bra.. vel displayet var knust da selvsagt. så da kjørte vi over den noen ganger med en liten grave maskin. da var den flat :D og funka heller ikke lenger

Lenke til kommentar
jeg og noen til kjeda oss litt en dag, så vi mosa en 3210. kasta den i en murvegg minst 10 ganger, men telefonen funka like bra.. vel displayet var knust da selvsagt. så da kjørte vi over den noen ganger med en liten grave maskin. da var den flat :D og funka heller ikke lenger

Filmet dere???

Lenke til kommentar

synes dette var den beste.. jævlá fet idé. :lol:

Lenke til kommentar

Replikker er markert med <>

<Hei, beibi, hva er det du gjør på da?>

(...)

<Ja, klart du kan si meg noe!>

(...)

<Jeg kommer til å forstå>

(...)

<Hv-hv-hva er det du sier??? Slår du opp?!?>

(...Legger på røret...)

<AAAAARGH forbannet!!!!!!!!>

Pælm så telefonen i bakken og tramp og hopp på den.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...