bjaa Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Halloisan! Jeg har en gammel 3310 liggende her hjemme. Jeg har lyst til å gjøre noe sprøtt med den og filme hele greia. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Hva med å ladeden på 220 volt? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hiv den under en veivals når de legger ny asfalt. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Halloisan! Jeg har en gammel 3310 liggende her hjemme. Jeg har lyst til å gjøre noe sprøtt med den og filme hele greia. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Hva med å ladeden på 220 volt? ta ut batteri og sende til meg! Har samme telefonen :oops: og batteri begynner og bli dårlig.. Burde kanskje kjøpe ny mobil.. har jo penger... Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hmm, det å kjøre 220 volt i den virker ikke så dumt. Ellers kan du jo se om det skjer noe hvis du legger den i microen. Eller du kan sprenge den ? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 kinaputter eller andre ekspolosiver. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Det med å sende strøm igjennom var jo ikke så dumt da! Ellerså legger du den i stekeovnen Eller gjøre som sim sa, å legge den i microen.. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 LEgg den i vann og sett en ledning opp i? ledningen må selvfølgelikt ha "strøm i ledningen! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Min ble stjelt, hadde betalt 50 spenn for den fin tlf. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg trenger også mobil. Min 3210 begynner å bli litt gammel og tung, og ofte er det slik at det er en strek på displayet som er helt tomt, slik at den er helt ubrukelig. Ring meg på 980 26 170 (ja da, den kan fortsatt motta samtaler), så kan vi kanskje avtale noe? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 teip den til hjulet på en bil og kjør ... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Halloisan! Jeg har en gammel 3310 liggende her hjemme. Jeg har lyst til å gjøre noe sprøtt med den og filme hele greia. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Hva med å ladeden på 220 volt? Sånne som deg provoserer meg. Hva er poenget med å ødelegge en fullt brukbar telefon? Selvfølgelig kun fordi du tror at andre synes det er vanvittig kult. Hvorfor ikke gi den bort til yngre søsken/slektninger, eller noe? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Halloisan! Jeg har en gammel 3310 liggende her hjemme. Jeg har lyst til å gjøre noe sprøtt med den og filme hele greia. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Hva med å ladeden på 220 volt? Sånne som deg provoserer meg. Hva er poenget med å ødelegge en fullt brukbar telefon? Selvfølgelig kun fordi du tror at andre synes det er vanvittig kult. Hvorfor ikke gi den bort til yngre søsken/slektninger, eller noe? fordi det er vanvittig gøy? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 fordi det er vanvittig gøy? Det holder i lange baner for meg! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Sånne som deg provoserer meg. Hva er poenget med å ødelegge en fullt brukbar telefon? har jeg sagt at telefonen er brukbar? NEI den får ikke dekning og skjermen forsvinner i ny og ne Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Terribly sorry :oops: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 fest den til kjønnsorganene dine og spreng den Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 fest den til kjønnsorganene dine og spreng den eller kanskje ikke jeg ville ihvertfall ikke gjort det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 kast den i bakken og tramp på den, gjentatte ganger. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Halloisan!Jeg har en gammel 3310 liggende her hjemme. Jeg har lyst til å gjøre noe sprøtt med den og filme hele greia. Hvorfor ikke gi den til meg og få en venn for livet? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 CFD: den er ødlagt da Men hadde den hvert i orden skulle jeg sannelig slått til på tilbudet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå