Tjernshaugen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 *** Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Et enkelt, men virkningsfult bilde. Akkurat passe balanse mellom lyst og mørtk for å få fram den rette nattstemningen. Men jeg sitter å ser på bildet ditt og er ganske sikker på at kompet kunne blitt mer dynamisk hvis månen ikke hadde vært så sentrert. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 liker stemningen:) Fint:) Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Litt sånt mystisk og ja, veldig fint Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Et enkelt, men virkningsfult bilde. Akkurat passe balanse mellom lyst og mørtk for å få fram den rette nattstemningen. Men jeg sitter å ser på bildet ditt og er ganske sikker på at kompet kunne blitt mer dynamisk hvis månen ikke hadde vært så sentrert. Takker hjertelig for den, du ser det samme ankepunktet som jeg vet er der....samtidig er dette det beste jeg fikk til m. t. p. skylag og lys. På de fleste ble månen enten overeksponert eller fullstendig dekket av skyer, og vips står månen for høyt og over feil sted. Får prøve igjen ved anledning Litt sånt mystisk og ja, veldig fint Takker for det Øystein liker stemningen:) Fint:) Hjertlig Stemningsfylt og fint! Mange takk, Karl-Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg