Peroy Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 JuiceDefender forlenger levetiden på din Android-telefon. Denne forbedrer batterilevetiden Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Genialt=) dette var noe vi trengte sterkt. vet det finnes andre alternativer som har vært på markedet en stund men dett virket som en bedre sak. synd jeg knuste HTC'en min å nå har en Nokia N97. kjenner jeg savner android sterkt etter en runde med symbian:P Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Kan jo nevnes at det finnes tre versjoner av JuiceDefender; Gratis, Plus og Ultimate. De to siste koster litt penger. (ca 15 og 30 kr), men inneholder en del ekstra funksjoner som jeg synes er verdt pengene. Endret 21. juli 2011 av StormKnight Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvilke ekstra funksjoner då? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jepps.. denne anbefales.... Jeg har dog av ren og skjær latskap sluttet å bruke den siden jeg har så bra batteritid på min SG2 lell.. Har strøm i bøtter og spann så why bother... Men i starten var det ikke slik så da var denne fin Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvor vanskelig kan det være å linke til appen? Denne siden taper seg bare mer og mer. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvor vanskelig kan det være å linke til appen? Denne siden taper seg bare mer og mer. heheh.. godt poeng.. men den er jo rimelig lett å finne i et søk da... Men her er lenken om det kan hjelpe noen: https://market.android.com/details?id=com.latedroid.juicedefender Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Av en eller annen grunn gjør denne appen telefonen min utrolig treg. Har en LG Optimus 2X. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bruker Juice def sjelv og er super fornøyd. Litt kjett å vente på at den skal koble seg til datatrafikk hver gang du skrur den på. Har også hatt problemer med spotify. Ellerz helt supert Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 JuiceDefender forlenger levetiden på din Android-telefon. <a href="http://www.mobilen.no/artikler/denne_forbedrer_batterilevetiden/100265" title="Denne forbedrer batterilevetiden">Denne forbedrer batterilevetiden</a> Hold dere una denne hvis du har HTC Sensation! På min HTC Sensation forkortet den batterilevetiden drastisk. Fint å betale 30 kroner for en batteribrenner, som om ikke jeg greier å bruke opp batteriet på egenhånd! Har sett at andre Sensation brukere har samme problem! Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Har brukt Juice Defender free i noen dager nå. Den oppgir at batterilevetiden på min SE Ray er forbedret med 1,78. Det er rett og slett løgn, jeg merker ingen forskjell. For noe ræl... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg