Odesseiron Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Rovio trapper opp tempoet i jakten på en milliard fans. Les hele saken Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 er jeg den eneste som ikke skjønner greia med angry birds? Har prøvd det, men finner det ikke morsomt. 1 Lenke til kommentar
Baini Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er og etter min mening ganske hypa opp, jeg kan godt spille det vis jeg kjeder meg, men kunne heller sittet med DS eller GameBoyen å spillt en plattformer eller noe. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du er ikke den eneste Saykin, har testet det ut og fant ut at det egentlig bare er kjedelig... Altfor hypet opp... Lenke til kommentar
Blake Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Lastet ned gratisversjonen på iPad og jeg skjønner heller ikke hva folk ser i dette spillet. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Slenger meg på resten av folket her, Ikke spesielt gøy. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Har aldri likt angrybirds. Ikke er det nyskapende og revolusjonerende heller, ettersom det finnes eldre og ganske like spill. Endret 21. juli 2011 av dotten☻ Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har aldri likt angrybirds. Ikke er det nyskapende og revolusjonerende heller, ettersom det finnes eldre og ganske like spill. Det var akkurat det jeg skulle si, spillet er verken revolusjonerende eller nyskapende. Tror greia er den at konseptet, at griser har stjålet eggene til fuglene satt i et barnslig perspektiv, er det som faktisk slår an. Andre lignende spill pleier jo å handle om å ødelegge et tårn med f.eks. en katapult. Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 På hver eneste Angry Birds artikkel jeg har lest kommer "Alt for opphypa" kommentarene. Jeg er uenig. Det er ingen, så vidt jeg vet, som har sagt at det er et spill med samme dybde som World of Warcraft, bedre grafikk enn BF3, dypere historie enn BioShock and so on and so forth. Det er et spill som er perfekt når du sitter på porselenstrona og har mye å få av hjerte. Ikke noe mer i mine øyne, og det er greit for meg, det skal bare spilles når man venter i kø, en mellomlang biltur eller venter på at kvinnfolket kjøper sko. Om Rovio lager et MMO, en FPS, et strategispill og et musikkspill ut av Angry Birds konseptet blir det og melke kua for hardt, men for tiden skal du bare skyte fugler på griser/aper/andre fugler og det holder til akkurat det, intet mer, intet mindre. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Serriøst? Angry Birds er jo ekstremt kjedelig. Spillte det i ca 30min på pc'n (pirat), og kan trygt si at dette er en app passet kun for iPhone brukere. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Glemte å legge til at Game Dev Studio deriomt er ekstremt anhengihetsdannende. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Serriøst? Angry Birds er jo ekstremt kjedelig. Spillte det i ca 30min på pc'n (pirat), og kan trygt si at dette er en app passet kun for iPhone brukere. Du spilte et gratisspill pirat? Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Serriøst? Angry Birds er jo ekstremt kjedelig. Spillte det i ca 30min på pc'n (pirat), og kan trygt si at dette er en app passet kun for iPhone brukere. Du spilte et gratisspill pirat? Hvordan fikk du til det? Hahah! :!: Gøy i små doser. Perfekt på mobil. Not so much på ps3. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Angry birds er smarttelefonens Snake. Populært fordi det er tilgjengelig og fordi alle fra din femårige lillesøster til bestemor kan spille det. Rovio tok en Blizzard, og slapp et spill på det perfekte tidspunktet. La det gååååååå! Lenke til kommentar
satchman Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har aldri likt angrybirds. Ikke er det nyskapende og revolusjonerende heller, ettersom det finnes eldre og ganske like spill. Det er litt sånn Apple over det; hverken nytt eller revolusjonerende på noen måte, men pakket inn på en måte som apellerer til veldig mange som samtidig tror at dette er noe nytt. Lignende ('crush the castle' og sånt) spill har jo vært tilgjengelige siden PC'en kom på sent 80-tall. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Prøvd det lovlig på iPhone og s2. Neh, maks 2 baner så begynner jeg å sove. Det er et genialt konsept, men skjønne rikke at folk kan spille det bane inn, bane ut. Lenke til kommentar
Hamham Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Lånte mobilen til en kompis gjennom helga. Kjedet meg, rundet Angry Birds. Vil aldri se det spillet igjen. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor det er så gøy egentlig, jeg synes den er irriterende. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det er ett spill ment for tidsfordriv i mine øyner, og det funker det veldig bra til! Men at noen liker og spille det hele tia og opptil flere timer er deres valg, men for meg er det et simpelt spill som t.d Snake, tetris og mange andre spill. Og tipper her er flere som har spilt snake og tetris i mange timer, så er vel noen som finner gleden av å spille angry birds også? Men å dra den sålangt som å lage filmer og konventere det til PC, xbox og ps3 er da å melke kua (som en lengre oppe skrev). Så for håpe de holder det til smarttelefoner! Lenke til kommentar
Clawster Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) s Endret 26. juli 2011 av Clawster Lenke til kommentar
Baini Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Serriøst? Angry Birds er jo ekstremt kjedelig. Spillte det i ca 30min på pc'n (pirat), og kan trygt si at dette er en app passet kun for iPhone brukere. Du spilte et gratisspill pirat? Hvordan fikk du til det? Spillet er ikke gratis for pc ^^) Åjoda det er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå