Odesseiron Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Suda 51 beskriver sitt neste spill, Lollipop Chainsaw, som poppa zombieunderholdning. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Jeg gleder meg! Dette høres skikkelig Suda51 ut. Endret 21. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 *Slurk, knus*, fuck yeah. Men fra spøk til big boner, dette høres bra ut ja. Suda 51 bra. Spiller mye forskjellig, så opplever spillene fra Grasshopper som herlige og lattermilde avbrekk inni mellom. Har Killer 7, No More Heroes (ikke 2 foreløpig) og Shadows of the Damned. Spillte igjennom sistenevnte for et par uker siden. 100% til og med. Ble faktisk hekta på den herlige galskapen. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Suda og Mikami sammen fungerte jo ikke (Shadows of the Damned), så det er godt å se at Suda her er alene ved roret igjen. Gleder meg! Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Sier du det, nå ble jeg litt nyskjerrig. På hvilken måte mener du at det ikke fungerte? Er ikke det bare en smakssak da? Er selv fan av både Killer7 og Resident Evil f.eks., så er gjerne bare logisk at jeg likte Shadows... Men Mikami var også involvert som skribent i Killer7. Suda er jo uansett ikke alene ved roret. Blir som å si at Ridley Scott var alene ved roret da han regisserte Blade Runner, eller hvilken som helst regissør bak en film. Får ofte litt for mye av æren. Forresten, er klar over at det er flere andre spill fra Grasshopper Manufacture. Har ikke fått spilt disse. Har kun erfaring med de jeg nevnte tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå