Blouberg Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Heisan, noen her som har vurdert/vurderer å bli med Foto.no til Island i september? Ser ut som en flott tur med mange opplevelser. Teller på knappene om jeg skal bli med.. Link /Blouberg Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg så på det opplegget jeg og, det ser veldig bra ut. Men, jeg drar til Island nå til søndag, og skal være der en uke, så neste tur blir trolig et annet sted. Har forresten bestilt 2-dagers spektakulært utbrudd i Hekla fra tirsdag formiddag. Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Ha en riktig god tur!! Ikke gå for nært da dersom Hekla trår til (: Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ha en riktig god tur!! Ikke gå for nært da dersom Hekla trår til (: Takk! Jeg har bare 23mm/2, så jeg MÅ gå for nær! Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Har telt knappene ferdig og meldt meg på. Gleder meg til dette.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Spennende tur. men jeg er nok i Tyskland på den tiden, så det får bli en annen gang ... Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har akkurat kommet hjem fra 9 dager på Island, ingen tvil om at det er mange fine motiv der oppe. Jeg kjørte blant annet rundt Vestfjord men fikk desverre ikke med meg det "ekte" høylandet da jeg ikke hadde offroad-kjøretøy. Litt synd at dere ikke skal innom et fuglefjell, men det er vel for sent i sesongen. Látrabjarg var en skikkelig opplevelse. Var dessuten litt uheldig med været (helt hvit himmel blir sjelden veldig fotogent på landskapsbilder), men når skylaget løste seg opp var lyset helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå