Øystein.F. Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Gjenforteljinga av Nintendo 64-klassikaren får forlenga liv. Les hele saken Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dette kan bli moro, men bare så lenge de ikke tukler for mye med fundamentet. Håper det blir den "nostalgi-trippen" jeg ønsker meg! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kan bli bra dette ja, håper bare det blir billig nok. Ser for meg et ganske rimelig PSN-utgivelse. ./p> Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Såh... Det kommer altså to spill fra activison med Bond? Goldeneye 007: Reloaded og Goldeneye 077: Reloaded som vil ha flere oppdrag Håper de klarer å holde seg til å oppdatere grafikken, og kanskje gjøre noen ørsmå endringer i gameplay slik at det ikke føles så veldig gammelt. Noen av mekanikkene i spillet er jo ikke helt opp mot dagens standard, selv om spillet er knall bra. Kan hende det er goldeneye source bare som får det til å føles slik, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det viktigste spørsmålet er jo om vi får beholde 4-player split-screen fra N64 versjonen. Det var jo halve gleden med spillet Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 "Difor er det kanskje IKKJE så rart at ein vil tene pengar på namnet." Siden vi først skal skrive nynorsk... Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 dette er en vits. de forsøker å cashe inn på nostalgien, slik at folk som Smål skal bli lurt til å kjøpe det. folkens - ga Duke Nukem Forever samme følelsen som Duke Nukem 3D? nei. fordi det er ikke det samme spillet, og du er ikke den samme personen du var i 1996. sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Nerf odjob. Buff jaws :!: Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 sukk... ville virkelig ha dette til pc Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Activision som lager spillet og traileren viser at den er 90% lik Call of duty, nei takk! Dette er ren melking av ett populært merke/navn og nostalgi. 1 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 hvorfor må de endre på det?? kan de ikke bare gjøre som de gjorde på perfeckt dark da? det er det som er klasisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå