Carina Hedegaard Frey Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Golden Gate Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du endrer bakgrunnsfargen til svart ved å klikke på "Endre bildet"-linken under tittelen på bildet ditt. (Du må være logget inn for å få fram denne linken). Så velger du bakgrunnsfarge og trykker på "lagre endringer". Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Takk Terje Så enkelt! Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Tiltalende bilde med fin dybde. Jeg ville vurdert å kutte litt på toppen og så gjøre bildet større. Tror det er et bilde som gjør seg i storformat, Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Tiltalende bilde med fin dybde. Jeg ville vurdert å kutte litt på toppen og så gjøre bildet større. Tror det er et bilde som gjør seg i storformat, Takk for positiv kommentar Knut. Vurderte kutt i toppen jeg også, men siden det er tåke var jeg redd for å kutte ned til bropilaren (heter det det?) så bildet ville bli for trangt. Men jeg ser poenget ditt, og skal se nærmere på forslaget Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Et klassisk motiv fra SanFrancisco:) Linjene skaper et godt komp, og det lave skydekket er med på å sette den rette stemningen Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Syns detaljern med skyene som skjuler noe av brua, gir bildet et ekstra pluss. Flott fotografert kjent landemerke. Skulle gjerne ha sett denne 'live'. Fint lys. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fint bilde, her kom dimensjonene på brua godt fram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg