Cr4ZyF34R Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Mye vits å ha lys du ikke bruker, da. eg skal jo bruke dei.. men når eg ikkje vil ha dei på so kan eg skru dei av.. som foreksempel om eg vil sove mens eg laste ned Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Alle har vel sin smak? om man er aldri så gammel så syns kanskje noen det er kult med noen farger ;-) Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Alle har vel sin smak? om man er aldri så gammel så syns kanskje noen det er kult med noen farger ;-) heilt sannt forkortinga av det du sa= smak og behag. Lenke til kommentar
Baini Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg må si meg både enig og uenig i lys i kabinettet. Har et Antec 900 stående med 2 blå katoder + blå led vifte som jeg brukte før. Hadde det ikke vært for 700D på tilbud så hadde jeg hatt det enda, men det er ikke alltid så fint. Det kan vel sammenlignes med spill som Pokemon, noen elsker det, noen hater det, noen har det, noen ikke. Jeg for min del elsker det. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Lys er praktisk, det tillater meg å se inn i vinduet etter støv istedet for å åpne sidedøra, og lyse inn med lykt. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 ville kjøpt bedre skjermkort tli den prisen, siden 5770 er et lov en kort, har selv gtx 570, alt går som en drøm med det kortet fra gainward til 2600kr Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 har funnet en kar som vil kjøpe skjermkortet mitt og den andre random pc-en min til sammenlagt pris til 3700 kr også har eg ein del penga til overs, + har bursdag på torsdag, og får benytte angrefristen så sånn CA har eg vel sikkert 6K eg vil bruke på pc-dela så det blir et nytt hovedkort, skjermkort, og muligens en SSD og CPU kjøler Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 har funnet en kar som vil kjøpe skjermkortet mitt og den andre random pc-en min til sammenlagt pris til 3700 kr også har eg ein del penga til overs, + har bursdag på torsdag, og får benytte angrefristen så sånn CA har eg vel sikkert 6K eg vil bruke på pc-dela så det blir et nytt hovedkort, skjermkort, og muligens en SSD og CPU kjøler men det e jo bra det Lenke til kommentar
AlessioO Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kjøper du gtx 570 eller kanskje hd 6950' anbefaler jeg begge fra msi med twin frozr kjøleren, pga. syk kjøling. Som også betyr gode muligheter for overklokking. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Kjøper du gtx 570 eller kanskje hd 6950' anbefaler jeg begge fra msi med twin frozr kjøleren, pga. syk kjøling. Som også betyr gode muligheter for overklokking. så eg skal kjøpe 6950 istede for 6970? so flashe uten problem? og om eg skal kjøre CFX, kan eg ha begge flasha då slik det blir som 6970 CFX? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Å flashe HD 6950 til HD 6970 er bare tull, forskjellen i ytelse per MHz er null og du når fint de samme klokkefrekvensene uten flashing. Bare bruk Sapphire Trixx, så får du det lett til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå