Gå til innhold

nye delet til 3k men vet ikke hva :/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg både enig og uenig i lys i kabinettet. Har et Antec 900 stående med 2 blå katoder + blå led vifte som jeg brukte før. Hadde det ikke vært for 700D på tilbud så hadde jeg hatt det enda, men det er ikke alltid så fint.

Det kan vel sammenlignes med spill som Pokemon, noen elsker det, noen hater det, noen har det, noen ikke. Jeg for min del elsker det.

Lenke til kommentar

har funnet en kar som vil kjøpe skjermkortet mitt og den andre random pc-en min til sammenlagt pris til 3700 kr :D også har eg ein del penga til overs, + har bursdag på torsdag, og får benytte angrefristen :D så sånn CA har eg vel sikkert 6K eg vil bruke på pc-dela :p så det blir et nytt hovedkort, skjermkort, og muligens en SSD og CPU kjøler :D

Lenke til kommentar

har funnet en kar som vil kjøpe skjermkortet mitt og den andre random pc-en min til sammenlagt pris til 3700 kr :D også har eg ein del penga til overs, + har bursdag på torsdag, og får benytte angrefristen :D så sånn CA har eg vel sikkert 6K eg vil bruke på pc-dela :p så det blir et nytt hovedkort, skjermkort, og muligens en SSD og CPU kjøler :D

men det e jo bra det :)

Lenke til kommentar

Kjøper du gtx 570 eller kanskje hd 6950' anbefaler jeg begge fra msi med twin frozr kjøleren, pga. syk kjøling. Som også betyr gode muligheter for overklokking.

så eg skal kjøpe 6950 istede for 6970? so flashe uten problem? og om eg skal kjøre CFX, kan eg ha begge flasha då slik det blir som 6970 CFX? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...