Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tåler ikke faren og broren min!


Anbefalte innlegg

- Jeg krever arven på forhånd, kaller det kausjon for å dra.

- Jeg bor hos mamma resten.

 

Problem løst?

 

Slipper å vente 23 år.

 

Er det et problem å bare drite i hva faren din sier?

Hvis han ikke slår deg eller juler deg noe så kan du vel bare gjøre det?

Andre alternativer som er mulig (det handler ikke om å tørre, bare gjør det) er bare å bygge opp sinnet og brøle det høyeste du kan om hvor jævlig han oppfører seg overfor deg og hvor mye han dreper deg følelsesmessig. [EDIT]Egentlig er det beste alternativet om ikke faren din er fysisk mot deg.[/EDIT] Faren min har vært ganske lik, til slutt klikket jeg helt og skjelte ut min far etter noter det høyeste jeg bare kunne (i og med at han aldri slo meg), og vi har bare hatt fryd og gammen etter, fordi han har forstått.

Endret av Grønås
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, om du så ikke er troll så må du høre på hva vi sier...

 

Ta det opp med faren din en gang som det er stille og rolig, ikke prøv å anklag han for noe. Og en konflikten kan ikke løses når du har bestemt deg for å hate de og ingen ting kan endre det.

 

Broren din er i alderen hvor han liker å irritere, ikke la deg irritere. Du er eldre enn han og bedre sosialt utviklet, du ser gjennom han.

Lenke til kommentar

Hos faren min er jeg et monster som tar overflødig plass.

Han ødelegger meg som menneske.

Frihet opplever jeg bare hos mor.

Så fløtt til moren din, få deg en skikkelig utdanning og tjen mer en faren din.

Ingen følelse er bedre enn å vise, det DU kaller onde personer, at du klarer å bli bedre enn dem.

Dette tar og kortere tid enn tiden som må til før du får arven.

 

PS: Om du tror penger er alt i livet er det nok der problemet ligger. Skal ikke se bort i fra at faren din har oppdaget det at du kun er glad i han pga rikdommen..

Lenke til kommentar

Han har flere enn to brukere fra før av. Wendelinho, Zinoy og Yamas er tre jeg kommer på i farten. Han har også opprettet haugevis av tråder med gjestebrukere. Han har vært aktiv på forumet siden november 2009.

 

Ååhneeei, det er han.

 

Noen mennesker må skjermes mot seg selv, ingen tjener på å fyre oppunder det åpenbart usunne oppmerksomhetsbehovet hans. (Bortsett fra at det blir pokker så god underholdning! YEAH)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...