sdfno Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har lest visse steder (f.eks i ephpod readme) at firewire porten som følger med med Soundblaster Audigy "is notorious for having problems". Så jeg lurer på om det er noen med den nyeste versjonen av ipod( og med dockingstasjon) som bruker den med audigy firewire porten? Og hvis det er tilfellet, hva er deres erfaringer? Har dere støtt på noen problemer eller er alt bare fryd og gammen? På forhånd takk. Lenke til kommentar
nilskristian Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei sdfno, jeg har hatt SB Audigy en stund nå, og har hatt problemer med firewireporten. Har prøvd kortet i mine venners pc'er men det virker som det har parkert i penalet uten noen spesiell årsak. Uansett, da jeg kjøpte en iPod for ikke så lenge sida bestilte jeg en Tekram firewireport ( https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr ) fra komplett.no og den fungerer som den skal (uten at den er for dyr). Noen sier at billige firewireporter gir dårligere resultat dersom du skal bruke porten til overføring av film fra DV-kamera, så hvis du skal bruke porten til noe annet enn iPod så burde du kanskje kjøpe et annet kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå