Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Det vil si at det endte... Hvor? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1366490 Eller så finner du alltid innleggene dine under "mine innlegg", selv etter det har blitt flyttet. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Ja, det vet jeg. Men du sa det forsvant og noe skjedde samtidig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ja, det vet jeg. Men du sa det forsvant og noe skjedde samtidig. Jeg strøk jo over det. Jeg prøvde å flytte innlegget, samtidig som en annen veileder/moderator gjorde det samme. Dermed stod forumet og hang hos meg, etter ett par minutter avbrøt jeg det, jeg fant da verken posten her eller dit jeg prøvde å flyttet det. Jeg antok da at det hadde blitt borte ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 OFF-Topix spm. Jeg følger med på TV-serien ''Glee'', den sendes på hverdager 14:20, da er jeg på skolen. Forandrer tidene TV-2 sender den på seg, på hverdager? Pensjonister ser den ikke, da. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 altså hvorfor forandre sendetiden når den går på dagen? Men kan jo være den kommer i reprise når sesongen er ferdig eller at den kommer i reprise i helgen. Eller du kan ta den opp om du har dekoder med opptaker f.eks Lenke til kommentar
Migla Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jøsses! En virkelig drømmemann for moderatorne som sagt Du får ha god sommer, printe ut retningslinjene og lese, som om det skulle vært en koran, biblen eller noe. Haha! God sommer, ja! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Glee 14:20 hverdager Repriser av èn episode på Lørdag, og èn annen på Mandag. 2 episoder pr. dag. Ingen ''Live''-sending i helgene. Det er en VGS-skole-musikal... En serie, sesonger. For ungdommer. Alle under 25 år er hjemme tidligst 16:00 elns... De /TV2/ må forstå at de ikke får noen seere på den, hvis planen er at folk skal se den. De må flytte den til kvelden... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hva i allverden har det med at du er "ny" her å gjøre? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Ok. Nå må du slutte å oppføre deg dritt mot meg. Jeg skrev at jeg ikke så det nødvendig å lage en tråd om bare dette, og fant ikke noe forum. Prøv å les, ok? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg skrev at jeg ikke så det nødvendig å lage en tråd om bare dette, og fant ikke noe forum. Prøv å les, ok? Nei det skrev du ikke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ok. Nå må du slutte å oppføre deg dritt mot meg. Jeg skrev at jeg ikke så det nødvendig å lage en tråd om bare dette, og fant ikke noe forum. Prøv å les, ok? Jeg sliter med å finne ut hva som er "slenge dritt" med at du poster noe som er høyst irrelevant her. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Velkommen til Diskusjon.no er også ny her:) håper du blir like fornøyd med forumet som det Jeg har blitt her har du muligheten til og lære mange forskjellige ting i forhold til andre forumer som kun har fokus på enn ting:) Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Ja, alle har vist meg respekt utenom en viss person... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå