L4r5 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det er nesten så jeg plusser det selv bare fordi det er en som faktisk har tatt seg bryet med å lese rettningslinjene. Du vil ikke tro hvor mange ganger folk "ikke vet" ting som står tydelig forklart der. 2 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 4 +'er på mitt første innlegg her på Diskusjon.no Det må vel være et lovende tegn? Jeg hadde rundt 5 pluss her på diskusjon.no på mitt første innlegg. Jeg var like glad som deg, trodde jeg skulle lykkes. MEN, neste dag ble jeg mindre populær . Fikk ingen pluss :/ Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Man kan ikke leve av +'er på Diskusjon.no, heller, da. Det er ''egentlig'' bare en bonus. Til nå har jeg klart å holde meg levende her 100% på grunn av de positive personlighetene til folk her inne. ... - Selvom jeg får litt kritikk for meningene mine óg.... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Velkommen til Diskusjon.no! :-) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) lol hvem leser retningslinjene? N0rd!1! edit: og welcome ja Endret 2. august 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Velkommen til deg Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Velkommen til det beste forumet på nett ^^ 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 lol hvem leser retningslinjene? N0rd!1! edit: og welcome ja Kort fortalt: De som leser retningslinjene er de som mener alvor ved å vise respekt for medmenneske og det samfunnet de melder seg inn i. Riktig nok for deg? 3 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Min første post på forumet ble til en populær post (14+'er). 2 hilsener på profilen min. + besøkende. Håper det fortsetter. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Noen som vet hvor tråden for forespørseler om Avatarer er? Jeg trenger en Avatar, ser dere. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Foto og video - visuell kreativitet, tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvorfor ble innlegget mitt fjernet?...... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Du er på forrige side hvis du ikke har skrevet noe nytt da Endret 4. august 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Kan du linke til Avatar-tråden? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=215 Du får velge her selv om du vil ha gratis eller bytte osv Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Ok, takk. Du er veldig hyggelig Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Velkommen ^^ Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Takk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Noe veldig galt skjedde når jeg skulle flytte innlegget ditt, Cagayan de Oro City, det ble borte i det store sorte hullet bak serveren til forumet. Ser ut til at kanskje noen andre flyttet det samtidig som meg Endret 11. august 2011 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå