Populært innlegg Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. juli 2011 Hei, jeg har funnet døren inn hit, åpnet den, og gått inn. Jeg har funnet en ny verden jeg kan lagre på PC'en min. Jeg ville bare skrive her for å introdusere meg selv. Jeg valgte brukernavnet Cagayan de Oro City, enkelt på grunn av at det er der jeg opprinnelig er fra. Jeg har lest retningslinjene, og jeg har lest forskjellige tråder og innlegg for å lære meg mere om dette nettsamfunnet. Jeg håper virkelig at dere ønsker meg velkommen hit og lærer meg noen grunnleggende trinn for å hjelpe meg med å tilpasse meg dere og så klart miljøet. 22 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jøss, her har vi jo alle moderatorers drømmebruker! Velkommen, velkommen! Håper du kan dra nytte av ditt opphold her. 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Jøss, her har vi jo alle moderatorers drømmebruker! Velkommen, velkommen! Håper du kan dra nytte av ditt opphold her. Takk, takk :-) Jeg håper jeg kan holde det positive miljøet fortsatt høyt oppe. God sommer Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Jøss, her har vi jo alle moderatorers drømmebruker! Velkommen, velkommen! Håper du kan dra nytte av ditt opphold her. Jeg forstår at det du sa der var positivt ment. Men med hvilket grunnlag? Jeg har mye å bevise for å innfri forventningene til en bruker her. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du har lest retningslinjene og du virker bestemt på å følge dem. Du virker også som en hyggelig person, og du skriver at du vil lære miljøet å kjenne. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hallo! Hallo! Måtte diskusjon.no være med deg Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Hallo! Hallo! Måtte diskusjon.no være med deg Takk, takk! Holder du med Man Utd? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Velkommen skal du være! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hallo! Hallo! Måtte diskusjon.no være med deg Takk, takk! Holder du med Man Utd? Yepp, i do Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Lykke til denne sesongen, da! Håper dere koser dere mye med Arsenal og Liverpool. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Jeg håper virkelig at dere ønsker meg velkommen hit og lærer meg noen grunnleggende trinn for å hjelpe meg med å tilpasse meg dere og så klart miljøet. Du kommer ekstremt langt med vanlig folkeskikk stort sett over alt her. Det gjelder forresten også mtp. rettningslinjene Og der ser det ikke ut til at du mangler noe som helst! Velkommen edit: Jeg beæret vist deg med mitt innlegg nr 9000 Endret 24. juli 2011 av aklla 2 Lenke til kommentar
cfg Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Skal si, skal si, velkommen inn! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Velkommen som medlem! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Takk, takk! Holder du med Man Utd? Yepp, i do The sides are drawn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Velkommen. Er ganske fersk selv. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 4 +'er på mitt første innlegg her på Diskusjon.no Det må vel være et lovende tegn? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå