Harald Gjerholm Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Helt rå, ikke mer å si om det. Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Levende bilde!! En formelig føler havet her!! Lenke til kommentar
Sissel Nystad Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det var nydelig Deilig Vakkert Flott Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 På alle måter spektakulært, og et genialt motiv som bare slår imot en. Eksemplarisk eksponering. Det du har avbildet står jo ene og alene for hele opplevelsen. Mener med det at du nok ikke har tilført stort annet enn en kontrastøkning i mellomtonene og høylyset (pluss noe attåt), og at fargene var tilsvarende det du viser her. Liker strukturen og livet i vannet i kontrast mot det "myke" skypartiet. Et blinkskudd. Blir haugevis av superlativer, og det deler jeg med de øvrige ser jeg - så da er det vel ingenting du har gjort som vi ikke trives med da... Lenke til kommentar
Sifevaviola Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Vakkert og storslått. Liker fargene og lyset i bildet. Mvh Sif Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fantastisk! Utrolig hvordan du har fanget så mye liv og urolighet på en så ryddig og flott måte! Liker spesielt godt hvordan bildet gir en skikkelig vidvinkelfølelse med de noe diffuse skyene, og samtidig skarp og direkte, rett på bølgene! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvitt er hvitt, grønt er grønt og blått er blått. Herlige farger og skarphet. Litt usikker på panoramautsnittet her, synes liksom bølgen "trykkes sammen" litt. Men i sum et fint naturbilde, som viser frisk vestlandssjø (?). Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Levende blide, nesten så en "hører og kjenner lukten" av hav...... klart og fint. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Takk til alle dere som har vært så snille å kommentere bildet mitt Får ikke tid til å svare dere enkeltvis - men jeg har lest alt dere skriver og sette STOR pris på alt dere skriver Lenke til kommentar
Magnarb Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nydelig bilde, Selv "Johan den store" ville vært stolt av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg