wasco Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Grønt hav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott lys, fine farger og skarpet. Nydelig tredimensjonalitet. Komposisjonen balanserer godt mellom bølgen til venstre og den store steinen til høyre. Jeg likte dette veldig godt. De er jo nesten som ett maleri ;-) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Flott lys, fine farger og skarpet. Nydelig tredimensjonalitet. Komposisjonen balanserer godt mellom bølgen til venstre og den store steinen til høyre. Jeg likte dette veldig godt. De er jo nesten som ett maleri ;-) Takk for hyggelig kommentar. Jeg er nok innspirert av de gamle klassiske, nasjonalromatiske malerne våre, så bildene mine får gjerne et malerisk uttrykk Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott bilde! Jeg liker balansen i bildet med steinen til høyre og bølgen til venstre, flott med den hvite fråden og den blå himmelen. Her er litt av alt. Lyset treffer vannet flott og gir en nydelig gjennomskinnelig grønnfarge. Jeg leter etter lignende motiv selv, for dette var flott Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er meget flot, med fine farver og lys. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dramatisk og storslagent når bildet betraktes i storformat (via link). Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Takk for hyggelige kommentarer Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott bilde Wasco Nydelig lys. og et vakkert motiv. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Takk for hyggelig kommentar Lone Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott med disse brusende grønne og hvite vannmassene, steinen bryter fint og lyset skaper ekstra fin dynamikk i bildet. Helt topp! 1 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Aldeles nydelig bilde, grønt hav og blå himmel ble bra. Herlig liv i bildet! 1 Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg også vil ta slike bilder av bølgene! Ingenting å utsette på dette 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Flott med disse brusende grønne og hvite vannmassene, steinen bryter fint og lyset skaper ekstra fin dynamikk i bildet. Helt topp! Takk for hyggelig kommentar Aldeles nydelig bilde, grønt hav og blå himmel ble bra. Herlig liv i bildet! Tusen takk for hyggelig kommentar Jeg også vil ta slike bilder av bølgene! Ingenting å utsette på dette Det er bare å ta en tur til Karmøy en dag det blåser - og det gjør det nesten bestandig Lenke til kommentar
thoar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott bilde dette-- formatet kler det godt.. skarphet ,farger .. her stemmer det meste Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Flott bilde dette-- formatet kler det godt.. skarphet ,farger .. her stemmer det meste Takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei. Et vakkert bilde dette. Flotte farger i hele bildet. Flott hvordan du har fått til vannet også. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Et ikke minst spennende bilde dette! Utrolig mange og gode detaljer å studere i sjøen her! Flott å se det i større format! Likte spesielt lys og fargenyanser her! Bra! 1 Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Smått men et veldig flott bilde dette Wasco Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 flot dette, kan næsten mærke skumsprøjtet Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Hei. Et vakkert bilde dette. Flotte farger i hele bildet. Flott hvordan du har fått til vannet også. Takk for hyggelig kommentar Et ikke minst spennende bilde dette! Utrolig mange og gode detaljer å studere i sjøen her! Flott å se det i større format! Likte spesielt lys og fargenyanser her! Bra! Takk for kommentaren Smått men et veldig flott bilde dette Wasco Fullformatet var egentlig en del større, men så var jeg ikke helt fornøyd med kompet. Så da begynte jeg å kutte litt her, og så litt der og til slutt var det blitt såpass lite flot dette, kan næsten mærke skumsprøjtet Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg