Nilsen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Den gamle plastmaskina er borte vekk. Vink farvel til gamle MacBook Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det var ikke uventet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Aluminium og glass? Jeg har sett mange Apple-maskiner opp gjennom årene, men aldri en i glass. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Aluminium og glass? Jeg har sett mange Apple-maskiner opp gjennom årene, men aldri en i glass. Det er glass forran skjermen og på trackpaden på alle uni-body modellene. Utenom matt-skjerm alternativet på MBP... Endret 21. juli 2011 av Dassen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Aluminium og glass? Jeg har sett mange Apple-maskiner opp gjennom årene, men aldri en i glass. Det er glass forran skjermen og på trackpaden på alle uni-body modellene. Utenom matt-skjerm alternativet på MBP... Regner med at alle TFT-skjermer har glass i seg. Jeg ble opplyst nå ja, visste ikke at trackpaden var laget i glass. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det heter "plastmaskin", "plastmaskinen", "plastmaskinene". Lenke til kommentar
Newton Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Farvel PlastBook, du vil ikke bli savnet. Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Klarer meg fint uten crackbooken! Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Går på en skole hvor alle elevene har har MacBook. Halvparten opplevde sprekker i kabinettet og måtte bytte det. Kanskje dårlig kvalitet på plasten, kanksje lite gjennomtenkt design ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå