m-momr Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Trenger jeg si mer? Hva nå? Eneste jeg kan tenke meg er å laste ned ulovlig, for å kunne spille lovlig :| Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 du kan enten laste ned ulovlig* eller du kan be noen sende deg en kopi. *hvis du på en eller annen måte klarer å la være å laste ned cd-key så er det vel faktisk i gråsonen, men dette er nok umulig iom at det ofte ligger samlet i en .rar fil. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg er så skrupelløs at jeg ville lastet det ned og benyttet meg av min egen cd-key på tross av Rodneys anbefaling. 3 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 "EA - Challenge everything!" De lever hvertfall opp til mottoet sitt. Uansett, Battlefield 2 må da kunne gå an å finne brukt for en slikk og ingenting nå. Lenke til kommentar
jacekv Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Lån disken(e) med noen og lag en .ISO kopi som du loader med f.eks daemon-tools, om et lån ikke er mulig så last det ned. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 hvis du ikke må spille nå så kan jeg brenne alle cd-ene og sende de til deg i posten hvis du betaler porto. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 BF2 kan etter patch 1.50 spilles uten CD, så lån en eller last ned en piratkopi (jada, for en gangs skyld kan jeg oppfordre til det med god samvittighet. Sue me.) Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Snakket med en kompis som har cd'ene, så jeg får låne de av han Men dette er bare latterlig dålig av EA Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Klassisk EA. Selv om jeg tildels forstår at det er vanskelig for de å gjøre noe, så kunne de i det minste opplyst om at du kunne låne CDer og spille uten. Men da hadde de jo gjerne gått glipp av en 50lapp :O Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Battlefield 2: Complete Collection koster en hundrelapp. Er det så farlig å kjøpe ny kopi? http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/PC/Battlefield_2_-_Complete_Collection/?id=DGE07706181 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Farlig er det neppe, men det burde være unødvendig. Noe det jo også er. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Så det er helt greit å laste ned piratkopier (og dermed støtte sidene som driver med faenskapen) bare fordi han er for gjerrig til å bruke en hundrelapp på å få en ny CD når han mista den gamle? 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Så det er helt greit å laste ned piratkopier (og dermed støtte sidene som driver med faenskapen) bare fordi han er for gjerrig til å bruke en hundrelapp på å få en ny CD når han mista den gamle? Du betaler for CD-Key, ikke for CDene. Alle spill skulle vært tilgjengelig for nedlasting. 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Handler vel ikke om at han for "gjerrig" til å kjøpe spillet på nytt. Det er vel heller at EA er så trangsynt med at de sier han må kjøpe spillet, selv om han har en CDkey som burde vært nok. Hadde man cdkeyen, så burde man ha mulighet å laste det ned fra siden deres, elns. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er en ussel hundrelapp. Jeg ser bare ikke hva problemet er. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) For noen er en hundrelapp mer enn for andre. Last ned spillet og bruk din egen CD-Key, ser absolutt ingenting galt i dette. Jeg ville aldri gitt EA mer penger enn nødvendig uansett, mer ubrukelig publisher skal du lete lenge etter. Endret 21. juli 2011 av xxTJxx Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er en ussel hundrelapp. Jeg ser bare ikke hva problemet er. Det har vel med prinsipp å gjøre. Spiller vel ikke hvor mye det hadde kostet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Ups, jeg kræsja bilen. Jaja, får vel bare stjele en ny så lenge nøklen passer. Og btw om en liten hundrelapp er så vanvittig mye lurer jeg på hvordan han skal få råd til Battlefield 3. Endret 21. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Mer som i "Ups, jeg krasjet bilen. Hvorfor får jeg ikke lov å reparere den? Jeg trenger jo ikke noen ny bil" ... Siden 100,- er så lite så foreslår jeg at du kjøper en kopi og sender til han ... 5 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 "You wouldn't download a copy of a car..." Actually, i would. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå