Øystein Brembo Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kjersti blikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg liker navnet. Jeg liker kyssemunnen. Jeg liker øynene. Et fanatstisk flott portrettbilde !!! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Utsnittet funker for meg, fine lyse toner hvor du har klart å beholde litt struktur og linjer også. Kanskje litt uheldig at det har lurt seg med noen hår over øyet med blikket? Vakker og naturlig modell.. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg måtte se dette mot en helt mørk bakgrunn for å få en riktig helhetsopplevese. HK effekten gjør seg veldig godt og er med på å understreke det feminine uttrykket. Men jeg er ikke helt fortrolig med det store tomrommet i venstre kant. Her uttaler jeg meg ikke som en ekspert på dett området, jeg utaler meg bare ut fra min umiddelbare reaksjon. Men jeg regner med at du har overveid ulike alternativ, og kommet til at du har likt det best på denne måten. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ja, her har du virkelig lykkes med å få frem blikket - ville bare ha klona bort de lyse hårstråene som forstyrrer litt over øyet. Lyset og utsnittet fungerer veldig fint - det samme gjør kontrastene i s/h. Lenke til kommentar
Sissel Nystad Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Lekkert Øystein:) DIgger kompen og flott blendervirkning og utrykk:))) Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Uttrykksfullt ansikt og veldig god komposisjon. Liker lysheten i bildet, er det ikke high-key det kalles. Lenke til kommentar
Ketil Solberg Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Spot on! Flott hk dette, topp utsnitt og dof. Et av de bedre i sjangeren! Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Meget imponerende portrettbilde som skiller seg ut i mengden! Godt jobbet! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er meget flot, i fin beskæring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg