GRØNÅS Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 USA vil straffe Island for hvalfangst For meg synes jeg dette er helt bak mål. Å slakte kuer, griser, sauer, elg, rådyr, hjort og annet er greit, men å slakte hval er jo liksom en forbrytelse det nå. Hva synes dere? Skal USA fortsette med denne tomskapen, eller synes dere at hvalen skal fredes? Lenke til kommentar
Hamham Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Mener at denne tråden er litt latterlig, men at man burde ha en viss grense for hvor mange man får slakte per måned så det ikke overdriver. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Selvfølgelig, men nå snakker jeg om hvalfangst i det hele tatt. Det er jo plenty finnhvaler der ute. EDIT: La oss si det sånn: Jeg er klar over balanse. At vi må ikke gjøre dyr truet. Men at hvalfangst blir ulovlig i det hele tatt er jo idiotisk. Endret 21. juli 2011 av Grønås Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er dette som skjer når idealistiske aktivister får innflytelse; rasjonelle vurderinger går ut vinduet og man fører en politikk basert på følelser. Det er ikke i fiskernes beste interesse å utrydde hvalen - da mister de levebrødet - men det er heller ikke noe poeng i at hvalen skal ha et unikt unntak fra å bli jaktet på bare fordi man "liker" hvaler. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) I am. landbruk saa tyner de kuene helt til de stuper , slaar dem og setter gummistrikk paa halen slik at den detter av osv. Det flyter av skit/diare i fjoesene oxo , helt horribelt. Endret 5. august 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå