frank_jarle Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har idag en Shuttle XPC SB51G, egentlig saa skal disse maskinene vere ganske stillegaaende, jeg har akurat sjekket ut litt specs osv paa viftene som er installert i systemet. Etter litt lyd-lytting paa Microplex, nermere bestemt Papst viftene, saa har jeg gaatt litt med tanken aa bytte en 80mm vifte med en Papst 8412NGL vifte, dette er en 80mm vifte som ikke skal stoye mer enn 12db. Den andre vifta jeg har tenkt litt paa er den som er inni stromforsyningen, dette er en liten 40mm vifte som braaker alt for mye syntes jeg. Den har jeg tenkt aa bytte ut med en 60mm Papst 612fl vifte som ikke skal stoy mer enn 10db. Siden denne vifta er 60mm saa er det ikke plass til den inni PSU'en saa jeg har tenkt litt paa aa modde litt, har tenkt litt paa a bruke en fanduct eller adapter og feste viften paa yttersiden av boxen og ha trakta inn til PSU'en. Blir litt vanskelig aa forklare happer noen skjonner meg. Frankie Singapore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå