PgUp Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei. Det er nå over 1,5 måned siden jeg søkte etter studentbolig ved UiA. Har purret studentskipnaden, og de skriver at jeg må smøre meg med tolmodighet. Er litt nervøs for å sitte uten leilighet når jeg starter ved skolen. Hadde 4 valg, og søknaden står fremdeles som ubehandlet. Bør jeg velge 4 nye boliger og prøve helt til jeg får noe, eller vente til August da det visst deles ut på nytt. Eller bør jeg prøve det private markedet? På forhånd takk. Er forsåvidt mulig å pendle i starten (bor i Arendal), men hadde såklart vært kjipt. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei Søkte selv i februar og fikk en studenbolig. Tok ganske lang tid før jeg hørte fra dem, så jeg kontaktet dem selv. Da anbefalte hun meg å legge til flere boliger(jeg tok med ca 10 boliger til). I tillegg anbefalte hun meg å ha de nyeste boligene altså de i kaserneveien på førsteprio, siden ikke alle var delt ut, men tror nok du er litt i seineste laget dessverre. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Husk at det ikke er så lenge siden opptaket ble utført, og det kan være folk som har fått studentbolig - men ikke blitt tilbudt studieplass på skolen Endret 21. juli 2011 av Vegpeg Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Da ser det ut til at jeg fikk ordnet et rom i et bofelleskap. Var på visning idag og det så flott ut =) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå