Slutsky Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Klarer dere å logge dere inn? Får "Error logging in. Please check your details and try again." Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hva er greia med K. Davies? Bolton har ræva kamper i starten, med Holden og Lee som 2 av sine beste ute. Zamora FTW! Gått på noen feilskjær allerede forresten. Trodde Suarez skulle hviles, men han spiller fra start. Bardley Orr spiller ikke fra start for QPR. Da var det enda bra jeg satte inn Luis Enrique fra start, slik som Kenny Dalglish har gjort. Endret 13. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Så bruker pokker meg ikke Kenny Kuyt fra start. Argh. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jaja. Du har vel glimrende innbyttere. Ser at 8 av mine starter (og tre til på mandag) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gått på noen feilskjær allerede forresten. Trodde Suarez skulle hviles, men han spiller fra start. Feilskjær du liksom. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Husker du ikke Fantasy-tråden fra ifjor? Iskaldt av meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Husker du ikke Fantasy-tråden fra ifjor? Iskaldt av meg. Stfu. Jinx. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Haha. Burde sett den komme Holdt på å si at Suarez fortsatt kunne skape noe. Han kommer sikkert ikke til å stoppe med dette heller. Mitt andre feilskjær, Bradley Orr, kom forresten inn for Kieron Dyer på kant etter 4 minutter. Endret 13. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ser ikke ut til at de oppdaterer poengene fortløpende i år.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Ganske ræva uttelling. Given er vel den eneste som bidrar noe særlig. Men det betyr ikke så mye når det går bra fotballmessig Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Blir nok en dårlig runde for meg. Har dog noen spillere som kan skaffe litt poeng i morgen Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hadde klart å rote Gabbidon inn som 1. reserve. Han scoret selvsagt selvmål. Får virkelig håpe alle i 1. elleveren spiller. Har i hvert fall fått poeng for Given og Suarez i dag. Taarabt ble ikke bra uttelling. Endret 13. august 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Suarez får vel bare 1 poeng ekstra siden han bommet straffe. Tror de var en dårlig runde for de fleste. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Faen å treige de er med å oppdatere poengene i år. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Helt håpløst med den nye updaten spillet har fått i år. Folk klarer ikke å logge inn, poengene registreres ikke med en gang. I tillegg var FPL starten rekordsein i år, for å få dette i gang. Håper det endres. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Skjønner ikke hvorfor de skulle bytte system. Det de har brukt de siste årene har jo vært veldig bra synes jeg. Edit: Hva med en Head 2 Head liga? Endret 13. august 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen som vet når poeng oppdateres? Og, hvor fucked er jeg med Gyan i laget når han gikk av med skade? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gkk forbanna bra i dag. Rakk ikke fristen, men laget var ikke ubrukelig. Eneste minus var å ha QPR-keeperen.... Ellers lite poengplukking. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Helt håpløst dette nye spillet. Nå er poengene her da, men man kan fortsatt ikke se hvordan det går i ligaene og hva average scoren er og slikt. Helt håpløst. Bonus poengene skal først komme Mandag morgen, men etter hva jeg leser, med de nye reglene der BP bestemmes av EA sin PP Index, blir det helt håpløse poeng. Zamora kommer til å få 3, mens Given får 0... Ikke at jeg taper på dette når jeg har Zamora, men det er i så fall helt håpløst, med tanke på at Given reddet 2 klare målsjanser fra Zamora. Vurderer boikott, for detta var dårlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Angrer på at jeg ikke satte opp lag hos TV2. Virker som at de har forbedret seg i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå