banansplitt™ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 De må vel kunne utsette fristen litt siden Tottenham-kampen er avlyst? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 De må vel kunne utsette fristen litt siden Tottenham-kampen er avlyst? Hva har det å si? Den kampen skulle også starte 16.00. FPL har faste frister, uansett når kampene måtte starte. 12.30 i helgene, 20.30 i midtuka. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Da ønsker jeg bare at Fantasy PL brenner i helvete. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 haha. Jeg har hatt laget mitt klart i flere dager nå... OG det kunne du også Mr. Taraldsen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 I respekt for alle de som ikke fikk opprettet lag, kjører jeg på med et reservepreget lag første runden: Hennessey Hangeland - Vidic - Shawcross - Riise Nani - Walcott - Brunt Rodallega - Rooney - K Davies Benken: Foster - Elokobi - Vaagan Moen - Jarvis Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ja, men jeg liker å ta det ikke lenge før fristen. Nå skulle jeg til og med ta det i går, dagen før fristen, bare for å være sikker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det går bra DJ, jeg får maks 30p denne runden. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Given A. Cole - Kompany - Enrique Silva© - N’Zogbia - Taarabt - Moses Drogba - Bent - Zamora Benken: Ruddy, Orr, Sinclair, Simpson Bow down to the king! Endret 13. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 I dag får jeg 145 poeng.. Jeg lukter det lang vei. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 haha. Jeg har hatt laget mitt klart i flere dager nå... OG det kunne du også Mr. Taraldsen! Klart han kunne det, men DJ er ikke synsk og kunne ikke forutse dette her. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Al-Habsi Hangeland - Riise - Lescott Downing - Yaya© - Adam(vc) - Jarvis - Dempsey Carroll - Balotelli Rubby , Simpson, Campbell, qpr forsvarer (husker ikke hvem ) Kan jo ikke slå feil ^^ Endret 13. august 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen spesiell grunn til at dere kjører 3 - 4 - 3? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Saaatans Fantasy faendritt. Umulig å bytte spillerne i de utsatte kampene når man ikke kommer inn på et døgn. BRENN! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen spesiell grunn til at dere kjører 3 - 4 - 3? Clean sheets har blitt en mangelvare i PL. 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 mmm Forstått det sånn at det mer poeng ute å går for angripere/midtbane. De får vel oftere bonuspoenga også. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hart Johnson - Hangeland - Hughes Tiote - Cabaye - N'Zogbia - Dempsey - Jarvis Davies K - Rooney Kjører egentlig på med tre spisser, men tredje spissen er skadet. Dette lukter det poeng av, sa presten og slengte pikken oppi ei maurtue. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Reina A. Cole - Kompany - Riise Kuyt - Nani - Barry - Moses K Davies - Bent - Suarez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Glen eller Roger? Er det særlig lurt med Tiote da? Sånn bortsett fra at han vil få en god del bonuspoeng. @Gino Necro elns Endret 13. august 2011 av Latias Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Roger. Og nei, Tiote skal egentlig være benksliter, med mindre han drar inn en del poeng. Har jo vært prat på at deffensive midtbanespillere skal få mer poeng med tanke på det hardet arbeidet delegger ned. Så er ikke sikkert det er så dumt. Men joda, egentlig tiltenkt en rolle på benken siden han er billig, men to av spillerne er skadet og en er Evertonspiller. Så i dag måtte jeg kjøre på med Tiote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå