JR Ewing Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Topp ti for første gang denne sesongen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Klatrer stadig. Opp på 48. plass nå. Var på 75 for noen uker siden! Klarte dog å glemme denne runden, så sitter her med 3 spurs-spillere igjen, med Bale som kaptein istedet for RvP.. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Alltid like deilig å ha RvP som kaptein. Han bærte så og si hele laget, med sine 46 poeng. Har 77 poeng nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg trodde man skulle få nytt wildcard snart jeg? Brukte mitt 13 desember. Brukte mine to "gratis" bytter denne runden i helgen så blir seff Ryan Taylor skadet og Jose Enrique ser ikke ut til å være klar heller Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det var vel wildcard i januar (som bare kunne brukes i januar), men jeg er ikke helt sikker for jeg glemte bort fantasy-laget mitt og har gitt opp nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fristen for WC nummer to var 4. februar. Det andre kan brukes når som helst. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Har en haug med skader jeg også, passer dårlig. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Jeg vurderer faktisk å benke Ba og Sessegnon denne helga. Sess er jo delvis skada, og jeg tror ikke Ba kommer til å putte mot Spurs. Dessuten har jeg Assou (og Sagna) i forsvar så det blir "motsetninger" hvis de spiller. Hva tror dere? Vorm Sagna - Kompany - Asso - Taylor (på Swansea) Mata - Ox - Valencia - Silva Graham - RvP © Benk: Ba, Sess, Simpson. Endret 10. februar 2012 av Urmaker Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Føler jeg har et ganske solid lag nå! Vorm Walker - Richards - Enrique Silva - Ox - Sinclair - Bale Welbeck - RvP © - Agüero Benk: McAuley (WBA)- DSimpson - Cabaye Lenke til kommentar
mfb Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 lurer på hvorfor det står på gw26 at liverpool ikke spiller? når jeg går inn på fixtures for liverpool kommer det ikke opp noe denne uka, hvorfor det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 lurer på hvorfor det står på gw26 at liverpool ikke spiller? når jeg går inn på fixtures for liverpool kommer det ikke opp noe denne uka, hvorfor det? Kampen mot Everton er vel utsatt pga FA Cup..? Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Er det flere som har problemer med Fantasy? Hele siden er i kun tekstformat hos meg. Håpløst å navigere/spille der inne. Det har vært slik et par uker. Finner ingen info om dette noen plass Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er det flere som har problemer med Fantasy? Hele siden er i kun tekstformat hos meg. Håpløst å navigere/spille der inne. Det har vært slik et par uker. Finner ingen info om dette noen plass Prøvd en annen nettleser? Fungerer helt fint i Chrome ihvertfall. Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er det flere som har problemer med Fantasy? Hele siden er i kun tekstformat hos meg. Håpløst å navigere/spille der inne. Det har vært slik et par uker. Finner ingen info om dette noen plass Prøvd en annen nettleser? Fungerer helt fint i Chrome ihvertfall. Jepp, har prøvd flere med samme resultat Lenke til kommentar
mfb Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 så lagoppstillingen nå, hva skjer med at hverken Lescott eller Nani spiller? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Litt smått deilig å ha Rooney som kaptein. Ikke mange andre som har det. Nå går jeg for 1. plass... i Norge! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 De siste rundene har vært så ræva at det er flaut! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Samme her, har vært forferdelig. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 da er Torres bytta inn. Har troa på han nå, får håpe han kommer tilbake til gamle takter forresten noen som vet hvor lenge Scholes blir til å være i Man U nå? ut sesongen eller? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ikke døm utifra to mål mot Leicester. Ville heller satsa på Drogba Om min runde: 24 p på tre spillere, foreløpig. Ryo mister sin kamp, siden Boltonkampen er avlyst, men det gjør meg ingenting, for jeg har god dekning på benken. Klatrer stadig oppover nå! mitt lag: Arild Arildsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå