YNWA32 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har Krul/Vorm. Tar alltid mye poeng. Vel Krul (Newcastle) vil slippe inn mer og mer fremover grunnet fraværet av Tiote, langtidsskaden til Taylor og savnet av Ba. Vorm (Swansea) har på de neste 8 kampene; fire bortekamper mot ok motstand. I tillegg til tøffe hjemmekamper mot Arsenal, Chelsea og City. Med en totalpris på 10,2 millioner for de to keeperne, tror jeg man kan finne bedre value i et annet keeperpar de neste 10 kampene. Men ingen tvil om at Vorm har vært den beste keeperen hittil på Fantasy. Men ikke for de neste 8-10 kampene. Jeg foretrekker da to av: Stockdale, Lindegaard, Given, Foster og Ruddy. Som vil hente mer poeng og vil spare rundt 0,6 mill i innkjøp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Når er fristen for å bruke januar-wildcardet? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Når er fristen for å bruke januar-wildcardet? The January Wildcard can only be used after Gameweek 20 starts (2 Jan 11:30) until Gameweek 23 ends (4 Feb 11:30); as the January wildcard isn't available until after the Gameweek 20 deadline, the earliest these transfers will be active is Gameweek 21. When playing a Wildcard, any saved free transfers will be lost. You will be back to the usual 1 free transfer the following Gameweek. link: Fantasy rules Lenke til kommentar
mfb Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 nå ser jeg at det går ann å velge Thierry Henry for 7,5m Lurer på om det er smart å velge han, men vet ikke hvor lenge han blir i Arsenal og om han kommer til å spille hele kamper. noen som vet? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Lånet varer i 2 mnd, tror jeg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Det er i stunder som dette hvor jeg lurer på hvorfor jeg valgte Walker framfor Ekotto... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fjott i United.no-ligaen med Ekotto som C.... Lenke til kommentar
mfb Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hva tenker dere om dette laget? Har brukt uhyre lang tid nå, sett på spillere og fixtures, føler dette er et meget godt lag som kan gjøre det bra fremover. Prøvd å styre unna Tottenham og Manchester United da de har tøffe kamper foran seg. (etter Man U sin kamp mot Bolton skal jeg selge Rooney til fordel for Aguero, dette frigjør litt cash så kanskje Valencia byttes ut, men får se) Tanker? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fjott i United.no-ligaen med Ekotto som C.... Haha. VM i heldig. (Evt rutinert) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Finslig med Ekotto på laget! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Sto mellom Bale og Assou-Ekotto som kaptein. Selvfølgelig gikk jeg for Bale.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Syter ikke over å ha hatt både Ekotto og Bale denne runden. Poeng ble det. Synd med Adebayor, men kan ikke få alt på en gang. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hva tenker dere om dette laget? Har brukt uhyre lang tid nå, sett på spillere og fixtures, føler dette er et meget godt lag som kan gjøre det bra fremover. Prøvd å styre unna Tottenham og Manchester United da de har tøffe kamper foran seg. (etter Man U sin kamp mot Bolton skal jeg selge Rooney til fordel for Aguero, dette frigjør litt cash så kanskje Valencia byttes ut, men får se) Tanker? Tips: Selg Adam, kjøp Dempsey fra Fuøham. Gerrard vil spille fast for Pool = mer benk for Adam. Dempsey har scoret 6-7 mål siste 10 kampene. Dessuten har Fulham en lang fixture med gunstig motstand. PS! Leacott er billigere en Richards og vil spille mer fremover. Henry vil nok starte en del på benken, ergo sjansespill. Ellers et fantastisk angrep du har. Samme keeper-par som meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har kasta ut samtlige United-spillere, let the jinxing begin! Krul Assou-Ekotto - Simpson - Jose Enrique Gerrard - Reo-Coker - Arteta - Van der Vaart Aguero - Henry © - Sturridge Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Meh. Glemte fristen. Dvs, var på ski Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Tenkte at Blackburn kom til å få til noe mot Fulham, så satte likegodt på Yakubu siden jeg tross alt skulle wildcarde etter denne runden. Litt bittert.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har halvveis gitt opp. Brukte Wild Cardet mitt og kastet inn Henry og Berbatov m.fl. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Adebayor er virkelig helt ubrukelig, helt patetisk. Er som en 7år gammel gutt med ballen han der, 0 kontroll Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Så lenge ikke RvP klikker senere, var Bale med 5 poeng et OK kapteinsvalg. Tragisk. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 - Nå har jeg Kompany og Samba ute på "banen". Ingen av dem spiller. - Køen på innbytterbenken er som følger: Ba, Taylor og Allen. - Ba spiller heller ikke. Blir da Taylor og Allen automatisk byttet innpå, eller blir det Ba og Taylor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå