Urmaker Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Nærmer meg sakte, men sikkert toppen. Med bonus er det godt mulig jeg bikker 60 poeng nok en gang. Deilig å ha så masse penger også. Det kommer til å vise seg veldig, spesielt når det blir Januar og WC. Akkurat nå trenger jeg det ikke da, sliter med å bruke 1 bytte, selv om jeg har 2. Grattis. Hva heter laget ditt? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Spør igjen, for jeg skjønner det ikke, åssen tjener man seg opp mer penger? Jeg har fått en mill mer bare, regner med alle andre har fått mye mer enn det.. Er ikke det spillet handler om. Mange har tapt verdi på laget sitt. Spør igjen, for jeg skjønner det ikke, åssen tjener man seg opp mer penger? Jeg har fått en mill mer bare, regner med alle andre har fått mye mer enn det.. Spillere som gjør det bra går opp i verdi - selg før de går ned - ??? - profit. Man får bare 50% fortjeneste. Dvs. var spilleren du solgte verdt 8m når spillet starta og han nå er verdt 9m og du selger ham, så får du bare 0.5m i fortjeneste. Lenke til kommentar
czr Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Noen som vet om vi kan gjøre transfers mellom gameweek 16 og 17, eller 17 og 18? Eller er gameweek 17 uavhengig? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Du kan gjøre transfers. Delvis fornøyd så langt. Forsvaret er nydelig, føler det var OK å bytte ut Baines også. Gambler litt i denne runden. Forhåpentligvis tar jeg innpå 10 - 15p på noen av de foran meg. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 laget mitt er verdt 108,1 nå Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Tenkte å ha med en spiller fra Blackburn - Bolton kampen. Så blir det litt mer spennende å se på :!: Yakubu eller Klasnic? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Så tar du Klasnic. Deal? :!: Lenke til kommentar
mfb Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 jeg har tatt klasnic føler det kommer til å bli en målfest... noen bra sider å streame på? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Blackburn kjører over Bolton. Forøvrig litt artig at rundens spiller er vår alles kjære Martin Skrtel! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Håver inn poeng på Yakubu i dag... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Haha. Omvendt jinx. Der scora han Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Selvfølgelig. Jeg har jo Yakubu på min fantasy, og det er ikke uten grunn. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fikk 2.3 millionende plass i denne runden. Kaller det svakt etter jeg hadde klatret flere runder på rad. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 rvp, nani eller hernandez som kaptein til runde 18? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg kjørte Nani. Vanskelig valg dog mtp at United spiller mot Wigan hjemme (blir lett match), og Arsenal har også lett motstand i Wolves. Så både RvP og Nani kan i teorien sanke jævlig med poeng. Velger Nani ettersom han har vært vilt god de to siste kampene. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Tror jeg stiller med mitt sterkeste lag noensinne. Har håp om poeng langt over 60 snittet mitt nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Valgte lag i fylla. dette må bli vbra! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Tror jeg stiller med mitt sterkeste lag noensinne. Har håp om poeng langt over 60 snittet mitt nå. Hva heter laget ditt? Andre gang jeg spør! Jeg kjørte Nani. Vanskelig valg dog mtp at United spiller mot Wigan hjemme (blir lett match), og Arsenal har også lett motstand i Wolves. Så både RvP og Nani kan i teorien sanke jævlig med poeng. Velger Nani ettersom han har vært vilt god de to siste kampene. RvP kommer til å være sulten som få. Han jager jo en rekord, vet du Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Vålerenga. Ligger på 3 plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå