Gå til innhold

Fantasy Premier League 2011/12


Maefteda

Anbefalte innlegg

Nærmer meg sakte, men sikkert toppen. Med bonus er det godt mulig jeg bikker 60 poeng nok en gang. Deilig å ha så masse penger også. Det kommer til å vise seg veldig, spesielt når det blir Januar og WC. Akkurat nå trenger jeg det ikke da, sliter med å bruke 1 bytte, selv om jeg har 2.

 

Grattis. Hva heter laget ditt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør igjen, for jeg skjønner det ikke, åssen tjener man seg opp mer penger? Jeg har fått en mill mer bare, regner med alle andre har fått mye mer enn det..

Er ikke det spillet handler om. Mange har tapt verdi på laget sitt.

 

Spør igjen, for jeg skjønner det ikke, åssen tjener man seg opp mer penger? Jeg har fått en mill mer bare, regner med alle andre har fått mye mer enn det..

Spillere som gjør det bra går opp i verdi - selg før de går ned - ??? - profit.

Man får bare 50% fortjeneste. Dvs. var spilleren du solgte verdt 8m når spillet starta og han nå er verdt 9m og du selger ham, så får du bare 0.5m i fortjeneste.

Lenke til kommentar

Tror jeg stiller med mitt sterkeste lag noensinne. Har håp om poeng langt over 60 snittet mitt nå.

 

Hva heter laget ditt? Andre gang jeg spør! :p

 

Jeg kjørte Nani. Vanskelig valg dog mtp at United spiller mot Wigan hjemme (blir lett match), og Arsenal har også lett motstand i Wolves. Så både RvP og Nani kan i teorien sanke jævlig med poeng. Velger Nani ettersom han har vært vilt god de to siste kampene.

 

RvP kommer til å være sulten som få. Han jager jo en rekord, vet du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...