banansplitt™ Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fordi han ikke spilte/ikke spilte over 60.min Men det er altså sånn at man får mål i mot selv om man ikke har spilt 60 min? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Alle målene de får imot seg mens de befinner seg på banen blir regnet med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvis en spiller har spilt over 60 min og de andre ikke har scoret, får han clean sheet etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fuck off, Larsson. I agree with this post. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 West Ham Irriterende at jeg valgte Adebayor. Vart skikkelig i tvil, men tok en risk. Sånn som skjer når man ikke leder. Jeg har ligaens beste forsvar i alle fall. Phil Jones Ganske greit forsvar selv. Jones - Kompany - Richards - Baines (Enrique på benk). 15. plass akkurat nå, men ingen i aksjon i morgen. Egentlig hadde jeg bare ambisjoner om å slå Raste, men siden det ikke er noe problem skal jeg forsøke å havne minst blant de ti beste. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Så akkurat at overall rundevinner hadde kjøpt Yakubu før denne runden, og plassert han som kaptein før RvP. Respect. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da skal du ha greit med is i magen ja. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 hahaha, jeg ler godt av liverpool. dommeren var mongo da, men men. lurer på: i hvilken runde er det man wildcard tilgjengelig igjen? 19? skulle gjerne ha bytta ut hele laget mitt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hater det. Denne runden fikk jeg godt med poeng, men da har alle andre mer .... 84 poeng holder tydeligvis ikke til å klatre på tabellen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 70p her. Ganske greit det. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 når får man sitt neste wildcard? hvilken runde? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fra 1. januar, så enkelt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg vil bruke wildcard, men skjønner ikke åssen jeg skal bruke det? Det står det skal komme opp når jeg skal confirme, men det gjør det altså ikke. Og nei, jeg har ikke brukt det tidligere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bare gjør byttene, trykk på wildcard og så confirm transfers. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Uh, nå gikk det! Endret 9. desember 2011 av Stine Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Når du skal gjøre ferdig byttene så det står hvem som byttes med hvem og hvor mange poeng det koster, så skal det være en play wildcard knapp. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 lurer fælt på hvem jeg skal velge som kaptein denne uka. kan velge mellom Mata, Walcott, Bale, Yakubu, Van Persie og Adebayor. hva tenker dere? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 RvP, uten tvil. Mannen har tretten mål og tre assists på sine ni siste kamper. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg byttet ut RvP rett etter at han begynte å score mål. Han scorer hver eneste helg. Moralen er; du vinner ikke om du har samme spillere som alle andre. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 tenker det samme selv, men dersom jeg ikke velger van persie, hvem bør jeg ta da? Jeg tenker selv Yakubu da jeg tror han kan gjøre det bra mot Sunderland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå