Vamos Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 63 poeng. Tre spillere igjen. Vorm med 8 poeng med garanterte bonuser. 6 redninger og CS. Agonlahor, 12 poeng. BP kommer. RvP......... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Flott at jeg droppet å bytte Sturridge med Agbonlahor... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Er så glad for at jeg har hatt Agbonlahor hele sesongen, eneste grunnen til at jeg ikke er nederst, tror jeg.. Endret 5. november 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Vorm på benken 48 poeng da, bra runde hittil grunnet RVP. Silva, VdV, Walters og Walker igjen, bør bli en del poeng. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jepp, får satse på at Silva får noen poeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Vorm på benken selv her. Litt irriterende da jeg tapte 5p der. Håper Adebayor slår til med en kjempekamp også, så det renner inn. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Her også, faktisk. Men har Reina som fast, så.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Enda en med Vorm på benken her. Har 51 poeng og 2 spillere igjen. Men det som er plagsomt er at jeg kunne hatt 70 poeng og 2 spillere igjen med noen enkle grep. Grrrr. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Alle har vel Vorm på benken, og jeg regner med at jeg taper et par poeng ifht. Friedel. Jeg gjør forresten nok en dårlig runde. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vorm på benken 48 poeng da, bra runde hittil grunnet RVP. Silva, VdV, Walters og Walker igjen, bør bli en del poeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 81p her. Første gang i historien jeg har ligget helt i rundetoppen på d.no-gruppa i løpet av to år. :!: Opp til en imponerende 78. plass og! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Skjønner ikke åssen jeg skal få større Team Value. Har jo solgt og kjøpt nye spillere, men har ikke fått noe særlig mer TV... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Åkei, har de siste 5-6 ukene latt laget mitt seile sin egen sjø, men logget inn igjen nå, og observerte at min posisjon har falt ganske langt tilbake, da Young og Rooney alene sørget for gode runder. Wildcardet er brukt, endringer er gjort, nå skal det bli fart på sakene. Håper jeg... 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du brukte wildcardet ditt nå som det er landslagspause? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det var det, ja. Landslagspausen hadde jeg faktisk tenkt veldig lite på. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Han kan jo bytte som faen helt til sekunder før neste runde. Nå man eventuelt tjener penger på salg og slikt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Glemte det. Da er det jo helt greit egentlig. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det var da enda godt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Smeller til med d.nos nest beste rundescore IGJEN! What up! Bare synd de første rundene la meg helt i bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå