Vamos Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Instant Twitter-spam om du ikke gjør det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Dette må jeg være med på i år. Prøve å huske litt mer enn 50% av fristene denne sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ahh, der var var DJ på plass også, ja. Ser fram til å knuse deg også denne sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ikke faen! Selv om jeg vet du gjør det... 3 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Smekk deg med på Twitter-ligaen, Deeyay. 1966-11106 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Må først lage meg et lag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) I have ze joined. Skal prøve å ikke miste interessen før oktober denne gang ... Edit: Hva med en Diskusjon head-to-head som en liten spennende sidekick? Endret 5. august 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Da er jeg med. Jeg blir nummer en. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Etterspurte H2H-liga er nå opprettet. Tre KO-runder. Hiv dere med. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 ... må vi ikke ha koden? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nei. Kun jeg som skal spille H2H! 1966-238050 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tre KO-runder. Nytt siden i fjor? Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Head-to-Head Knock-out stage Optionally, a Head-to-Head league may end with a knock-out stage over up to 3 Gameweeks with the league winner decided by a match in the final Gameweek. The automatically entered average team will not enter the knock-out stage, their place being taken by the next placed team. In the event of a tie between teams in a Head-to-Head knock-out match, the following tie-breaks will be used: Most goals scored in the Gameweek Fewest goals conceded in the Gameweek Virtual coin toss Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 All Shall Fail er med. På alt. Aldri gjort det før. Spennende. Som hewitt sa, håper det er spennende lenger enn til oktober. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Spennende om du er på side 1 og gjør det bra, samt har interne side 5-dueller mellom f.eks Latias og DJ Dark. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Gøy med interne dueller. Æren står på spill, derfor er man bare nødt til å følge med hele sesongen. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Har slengt meg på i ligaen. Skal i militæret, så kommer mest sannsynlig ikke til å kunne oppdatere foran hver runde, men skal nok hevde meg likevel. Keeper: 9 Forsvar: 27.5 Midtbane: 34.5 Angrep: 29 Endret 8. august 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Spennende om du er på side 1 og gjør det bra, samt har interne side 5-dueller mellom f.eks Latias og DJ Dark. Tror fortsatt jeg har til gode å slå Latias i noe her. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Etter 2.plass ifjor, har jeg så stor tro på egne ferdigheter at jeg legger ut laget mitt allerede nå. Vinnerlaget: Mignolet, De Vries Rafael, Aurelio, Zabaleta, L.Young, Woodgate A.Young, A. Johnson, Gamst Pedersen, Henderson, Barton Drogba, Saha, Suarez Bare kjør på og kopier. Endret 8. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå