""" Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Siden Rooney ikke spiller, er det da sjans for at en annen spiller blir kastet på? F.eks Tiote? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Siden Rooney ikke spiller, er det da sjans for at en annen spiller blir kastet på? F.eks Tiote? Hvis Tiote er første innbytter, og hvis formasjonen tillater det så er svaret ja. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Siden Rooney ikke spiller, er det da sjans for at en annen spiller blir kastet på? F.eks Tiote? Har ikke Tiote, men hadde Best som kaptein. Han fikk jo assist! Hatt Demba Ba idag Siden Rooney ikke spiller, er det da sjans for at en annen spiller blir kastet på? F.eks Tiote? Hvis Tiote er første innbytter, og hvis formasjonen tillater det så er svaret ja. Har Mikel som første. Blir vel litt ekstra poeng da. Men langt ifra så mye som Rooney kunne fått. Da må Young og Barton gjøre fenomenale ting isteden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 SOm første innbytter? Hvordan i alle dager fikser man sånt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 SOm første innbytter? Hvordan i alle dager fikser man sånt? Gå på My Team, trykk på den gule firkanten under innbytteren og bytt plass med en av de andre på benken. Men det hjelper ikke å gjøre det nå. Skulle ha vært gjort før fristen. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) slett Endret 24. september 2011 av fluffy_1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Gå på My Team, trykk på den gule firkanten under innbytteren og bytt plass med en av de andre på benken. Men det hjelper ikke å gjøre det nå. Skulle ha vært gjort før fristen. DET skjønner jeg, men aight, takk! Da vet jeg det til neste gang. Jeg imponere meg selv. Selv uten å vite sånne viktige ting kommer jeg til å vinne hele greia. Stort! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Smalling spiller heller ikke? :/ Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Elendig runde for min del. Er dog litt 'meh' da hovedfokuset helt klart er på TV2s utgave. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 79 poeng, klatrer til en 10 plass. Håhåhå, nå er jeg i gang. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Håper Seb Larsson scorer hattrick i kveld. Hvis ikke blir det en runde litt over gjennomsnittet igjen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Klatrer til 15., woooha (nå er det riktignok en kamp igjen da, og alle mine har spilt så noen kan jo gå forbi) Stadig høyere for hver runde. Og stakkars Jefe har jo falt helt av der bak. :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ikke bli for cocky her. Ligger på 23. plass, og det snur fort. Lå der Latias ligger nå for ikke veldig lenge siden. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det er sant, du er ikke langt bak. Men du lå jo laaaangt foran meg for et par runder siden og var supercocky da. :!: Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tipper det blir større forskjeller framover nå som Rooney er skada i en periode og ikke alle har scouseren som kaptein. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hva vet du om at Rooney er skada i en periode? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Han forventes tilbake 1 okt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ikke lengre? Trodde de sa flere uker på lørdag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Leste det et sted, om det stemmer aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå