Anonym234 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 99p gameweek, ikke dårlig. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 er det noen ligaer jeg kan joine? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Endte opp med 77 poeng. Gikk verken opp eller ned. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 74p, men er alt for langt bak pga den stygge førsterunden der jeg ikke fikk laget lag, samt at de forrige to rundene var totalt ubrukelige. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 84 poeng denne runden, min beste runde hittil Hjalp godt med Rooney og Agüero på topp, med førstnevnte som kaptein. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Agüero som kaptein, Rooney, Nani og Silva gjorde susen denne runden. Delt topp Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jævla drittspill, har så vidt hatt en god runde på 3 sesonger. Nå fikk jeg 61, så vidt over average, og dalte ned til en 37 plass elns i ligaen Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Høres jo bra ut det. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 i kampen Aston Villa - Newcastle.... Tror dere Newcastle klarer å unngå å slippe inn mål eller er ikke Aston Villa gode nok offensivt til å trenge gjennom forsvaret til Newcastle? Hvordan tror dere den kampen kommer til å gå? Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Personlig så tror jeg Newcastle holder nullen i nok en kamp. Saylor, Colo og Krul har sett meget sterke ut så langt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Enig der. Ser derimot ut som jeg må ta Hangeland ut av forsvar for at han ikke skal bli voldtatt av Agüero. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Enig der. Ser derimot ut som jeg må ta Hangeland ut av forsvar for at han ikke skal bli voldtatt av Agüero. Denne helgen er det Dzeko sin tur. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Enig der. Ser derimot ut som jeg må ta Hangeland ut av forsvar for at han ikke skal bli voldtatt av Agüero. Denne helgen er det Dzeko sin tur. Tror du ikke at aguero kommer til å spille i det hele tatt den kampen? tror at du at Dzeko kommer til spille med enten tevez eller balotelli? Virker litt rart, eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvorfor det? Dzeko ble benket etter 6 mål på tre kamper, etter en hattrick. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ser du mye PL til vanlig, Barone? Har følelsen av at du ikke gjør det, ettersom du spør om alle valg du tar i forhold til spillere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Som Barone sa tidligere så er han ikke veldig itneresset i fotball, men ble med pga. en fotballinteressert venn, og synes selv det virket veldig morsomt. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 i kampene i ettermiddag, hvem tror dere har høyest sannsynlighet for å holde nullen? Newcastle? (mot aston villa) eller Wolves (mot queens park rangers) Jeg har forsvarsspillere fra både wolves og newcastle og er sykt usikker på hvem jeg bør spille med. ettersom Newcastle spiller borte mot aston villa er jeg usikker på om de klarer å unngå baklengsmål, mens Wolves spiller hjemme mot QPR og har vært sterke hittil. Synspunkt? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 For sent nå. Men jeg satser på at begge lagene gjør det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Stiller med det samme laget som sist. Man forandrer ikke på et vinnende lag. Blir sint om Dzeko scorer hat-trick denne runden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå