Gå til innhold

Fantasy Premier League 2011/12

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ligger ikke på topp nå. Men det er enkelt og greit fordi jeg foretrekker litt "spenning". For meg er det jo ikke spennende siden jeg vet at jeg vinner uansett, men for alle andre så er det jo spennende. Så snill er jeg faktisk! :innocent:

Lite høy på pæra du er da. Denne skal dras fram i mai. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg er relativt ny i Fantasy premier league. Har aldri vært spesielt fotballinteressert men etter å ha blitt overbevist av en kompis til å bli med har det blitt ganske gøy. Saken er det at vi han har peiling og ikke jeg.

Etter 4 uker har han 291 poeng og jeg har 211 og jeg tror hele tiden jeg gjør smarte valg som viser seg å være dumme basert på tabellen og spillerstatistikker.

Kunne noen ha gitt meg noen pekere og råd for hva det beste lagoppsettet mitt kan være for den kommende helgen, uke 5 er utifra spillerne jeg har?

Hadde vært så gøy å endelig bare for én runde å slå kompisen min :)

Lenke til kommentar

men man u spiller jo mot chelsea og kommer mest sannsynlig til å score mål så da forsvinner jo hensikten til bosingwa med clean sheets, så derfor fjernet jeg han.

Henderson spiller uregelmessig og ikke hele kamper, i tillegg møter de et nå mest sannsynlig sterkt tottenhamlag som får sine gode spillere tilbake igjen, så derfor fjernet jeg han, og jarvis pleier som regel ikke å spille fulle kamper.

med dette som grunn virker mine valg riktige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...