DJ_Dark Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Bytta ut Aguero før runden og satte Dzeko inn og ga han kaptensbindet samtidig. Skills. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jøss, troner øverst med en margin på ni poeng Hjelper å ha Rooney som kaptein, altså. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Klatret 40 plasser i ligaen, og ligger nå på en fjerdeplass. Med mine 87p hadde jeg den beste runden blant samtlige her inne. Er ikke jeg god? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ligger på 13 plass. Nærmer meg målet om topp ti. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mitt mål er #1, noe jeg også skal greie. Lett! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hah. Hold det gjennom sesongen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg ligger ikke på topp nå. Men det er enkelt og greit fordi jeg foretrekker litt "spenning". For meg er det jo ikke spennende siden jeg vet at jeg vinner uansett, men for alle andre så er det jo spennende. Så snill er jeg faktisk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg ligger ikke på topp nå. Men det er enkelt og greit fordi jeg foretrekker litt "spenning". For meg er det jo ikke spennende siden jeg vet at jeg vinner uansett, men for alle andre så er det jo spennende. Så snill er jeg faktisk! Lite høy på pæra du er da. Denne skal dras fram i mai. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du sier høy på pæra, jeg sier realistisk. Dette her kan jeg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Godt fornøyd med runden - et godt hopp på tabellen og tar innpå 7 poeng på Jefe. On a different note legger jeg min frustrasjon på de som ikke har engang et hint til Diskusjon-brukernavnet i manager- eller lagnavnet. Umulig å vite hvem folk er da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 48p er det hva jeg har så langt. Fordelen er vel at Dzeko ikke ble byttet inn, så Rooney får dobbelt. Huth kommer og inn for Dzeko med 6p. Tiote igjen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Veldig fornøyd med 0 - 0 i dagens kamp. Greide faktisk å presse meg over 50 poeng Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva faen skjer med at alle har en forbanna Newcastle-spiller? Hjelper lite med Simpson for meg når alle andre har han/Taylor osv. Er over 75 poeng nå, så får si meg fornøyd med det. Klatrer litt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hadde ikke penger igjen til kvalitet :o Alle 3 bak var newcastle denne gangen ^^ Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva faen skjer med at alle har en forbanna Newcastle-spiller? Er ikke det veldig åpenbart? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 HA HA HA HA. Joda. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei. Jeg er relativt ny i Fantasy premier league. Har aldri vært spesielt fotballinteressert men etter å ha blitt overbevist av en kompis til å bli med har det blitt ganske gøy. Saken er det at vi han har peiling og ikke jeg. Etter 4 uker har han 291 poeng og jeg har 211 og jeg tror hele tiden jeg gjør smarte valg som viser seg å være dumme basert på tabellen og spillerstatistikker. Kunne noen ha gitt meg noen pekere og råd for hva det beste lagoppsettet mitt kan være for den kommende helgen, uke 5 er utifra spillerne jeg har? Hadde vært så gøy å endelig bare for én runde å slå kompisen min Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Tror ejg ville gått for noe sånt selv: de Gea Saylor - Bosingwa - Ward Silva (v) - Young - Jarvis - Henderson Rooney © - Long - Dzeko Litt usikker, menneh. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 men man u spiller jo mot chelsea og kommer mest sannsynlig til å score mål så da forsvinner jo hensikten til bosingwa med clean sheets, så derfor fjernet jeg han. Henderson spiller uregelmessig og ikke hele kamper, i tillegg møter de et nå mest sannsynlig sterkt tottenhamlag som får sine gode spillere tilbake igjen, så derfor fjernet jeg han, og jarvis pleier som regel ikke å spille fulle kamper. med dette som grunn virker mine valg riktige? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Joda, men du har jo ikke særlig mange valg da. Raylor spiller mest sannsynelig ikke, så han burde byttes ut med Jarvis eller Henderson. I alle fall i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå