DJ_Dark Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Fantasy Premier League - An Apology Dear Christoffer, As you may already be aware, many fans trying to access Fantasy Premier League on Friday afternoon and Saturday morning experienced problems logging in or registering teams prior to the Gameweek 1 deadline. While the demand reached unprecedented levels on Saturday morning, we fell short of the standards you expect from the world’s biggest fantasy football game and make no excuses for what was both a frustrating and disappointing experience ahead of the new season. For this we apologise unreservedly. Our technical teams worked throughout the weekend to ensure the technical issue that led to the problems experienced by users was dealt with. Work also continues to improve the quality of your experience with additional steps taken in the game itself that enable you to: 1. Receive unlimited transfers No points will be deducted for any transfers you make up to the Gameweek 2 deadline (11:30 BST on Saturday 20th August 2011). If you made multiple transfers earlier this week, you will not be penalised. If you had opted to play your wildcard, this will be restored to your account once the Gameweek 2 deadline passes. 2. Opt to start mini-league scoring at Gameweek 2 The option is available to all mini-league administrators to start the scoring from Gameweek 2. Go to ‘Leagues’ > ‘League name’ > ‘Administer’ > Select ‘Gameweek 2’ in ‘Scoring Starts’ drop-down menu and click ‘Update league details’. 3. Win a VIP trip to watch Man Utd v Chelsea The manager of the team that accumulates the most points in Gameweeks 2, 3 & 4 will win a VIP trip for two to watch Man Utd v Chelsea on Sunday 18th September 2011 . The prize includes all transport, two nights’ accommodation, match tickets, pre-match hospitality and £250 spending money. If there is a tie between teams, the team with the fewest transfers between Gameweeks 2-4 will win the trip. In the event of a further tie, the winner will be selected at random. 4. Win a new monthly prize - iPad2 Each monthly winner of Fantasy Premier League 2011/12 will be able to choose between receiving an iPad2 or the current monthly prize (replica shirt, iPod nano & digital camera). The runner-up will then receive whichever prize is not claimed by the monthly winner. Having monitored many of the comments that have been posted on message boards, via blogs, in forums and on social networks, we hope the following additional points will also help clarify some of the queries raised: • Fantasy Premier League (FPL) is still run by ISM Fantasy Games. The FPL site was redesigned in order to incorporate new features and in order to maintain consistency with the next version of the Premier League's official site. The problems experienced on Saturday are not related to the new look nor are they the fault of ISM Fantasy Games. • EA SPORTS sponsor the official match statistics across the Premier League website and were not involved in the rebuild of this season's Fantasy Premier League game nor responsible in any way for the issues suffered by users over the weekend. • The login/registration system had to be upgraded during the summer - this service is delivered by a new third party provider and is the most significant change from previous seasons. • The live updates will be functioning for Gameweek 2. • All league standings will be updated after each points update as per previous seasons. The single update for Gameweek 1 was an isolated case. • If you have problems logging in, please try resetting your password by entering your email address on this page: https://users.premierleague.com/PremierUser/login/reset_password.html You’ll be emailed a new password to use that you can change to something more memorable once youve logged in by visiting ‘My Account’. If you are not receiving the password reminder, please check your Junk folder in your email inbox and add [email protected] to your Mailing List to ensure that the email arrives in your inbox. Regards, Premier League Customer Services Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Gode nyheter, og da er det bare å henge i for å vinne runde 2, 3 og 4. Men gjelder det for folk utenfor Storbritannia og? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg klarer ikke å bytte på tv2 manager, fordi "banen" dekker over der jeg kjøper og selger. Noen løsninger? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg klarer ikke å bytte på tv2 manager, fordi "banen" dekker over der jeg kjøper og selger. Noen løsninger? Restart nettleseren din kan kanskje hjelpe? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 5 bytter så langt Godt det kom en uke til med free transfers. Håper jeg har valgt noen gode forsvarere nå. Regner med at det blir noen mål fra dem iløpet av året. Byttet alle på toppen. UT: Carroll (trodde ikke suarez ville starte), ballotelli (trodde han ville starte, dzeko var jo ikke så bra ifjor), random dude. Inn: Suarez, aguero, zamora. De byttene gjorde angrepet omtrent 3 M dyrere, men mye bedre fremover Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Mitt lag i dag: Given Ast Bosingwa Che Alex Che Baines Eve N'Zogbia Ast Malouda Che Cahill Eve Sessegnon Sun Gyan Sun Saha Eve Bent Ast Endret 20. august 2011 av nokia963 Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Mitt lag: Given (Vorm) Kompany Riise Huth (Cahill) (Simpson) Elmohamedy Bale Van der Vaart Silva (Ferguson) Suarez Aguero Klasnic Endret 20. august 2011 av Slutsky Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Given Kompany - Bosingwa - De Laet Silva - Sinclair - Sessegnon - Moses Torres© - Bent - Rooney Benken: Vorm, Simpson, Enrique, Brunt Mitt siste bytte var Suarez -> Bent. Angrer på det nå... Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvorfor angrer du? Suarez starter jo på benken i dag... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Begovic Flanagan - Evans - Simpson Larsson - Pedersen - Nani V© - Young - Silva Aguero © - Suarez Benk: Sørensen, Kelly (LIV), Ranger, Kelly Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvorfor angrer du? Suarez starter jo på benken i dag... Han kommer vel inn etter hvert. Men må får noen mål, ellers kunne heller en av mine reserver blitt tellende. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som kommer seg inn på fantasy? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 The game is being updated. The game is currently being updated. Please try again later when the updated scores / teams will be available. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Fantasy fortsetter der de slapp forige helg. Håpløst. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Kommer til å bli free transferes ut sesongen om det fortsetter slik :/ Endret 20. august 2011 av Hille Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Hvorfor angrer du? Suarez starter jo på benken i dag... Hva sa jeg? Kan banne på at Bent ikke får til noenting. Det er jo vanlig at det er lukket for updates rett etter deadline, er det ikke? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nja. I fjor var den vel stengt frem til kampstart etter hva jeg husker. Greit med Suarez Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvorfor angrer du? Suarez starter jo på benken i dag... Hva sa jeg? Kan banne på at Bent ikke får til noenting. Det er jo vanlig at det er lukket for updates rett etter deadline, er det ikke? Hehe, som regel er det jo ikke optimalt at man har spillere som kommer inn 20 minutt før slutt, men denne gangen ble det bra. Og jeg klager ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå