Hopsin Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har selvsagt laget et FPL-lag. Uheldigvis hadde jeg Gervinho, som fikk 2 minus. Men hadde jo Gary Cahill, som praktisk talt reddet denne runden for meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg hadde også Gervinho, og skylder på Barton for at det gikk elendig for meg. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 To ut, to inn. thank you Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvor mange poeng har dere fått så langt? 35 her. Har to spillere som skal i aksjon i morgen! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 26 her har 3 spillere i aksjon imorgen, håpe de kan skaffe meg noen points da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 46p. Sterkt. Jeg skal vinne hele dritten sammenlagt! Det litt triste er at det var nordmennene som stod for fjerdedelen av poengene... Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har 35pts, så langt! Har igjen Kompany, Yaya og Lita. Pluss at jeg får inn Jose Enrique for Alcarez. Så er i hvert fall sikret 37 poeng. Regner med egentlig å få rundt 45-48 poeng. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Glemte å ordne laget etter utsettelsen til Tottenham. DRITT! Ender sannsynligvis på litt over 20 poeng. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Stusselige 23 poeng så langt, men har tre City-spillere (shame, men man må tenke med frontallappen og ikke med amygdala når man setter opp FPL-lag) som har potensiale til å berge runden. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 30 poeng. Men har 3 city spillere. Så får vel nesten håpe på storeslem av dem Det kommer vel noen tilleggspoeng i form av den ea player performance saken. Litt usikker her. Men er det de 3 beste spillerene på ditt lag som får 3-2-1. Eller er det de 3 øverste på rankingen: http://www.premierleague.com/page/PlayerPerformanceIndex ? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Fikk 43, og da har alle mine vært i aksjon. Song og Vidic de laveste (pga gult og skade), ellers ganske greit over hele fjøla. Kaptein-Suarez trekker opp litt, hadde vært bedre om han ikke hadde bommet på straffen. Vi får se. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Når kan en og hvordan bruker man wildcard? Får en minuspoeng ved å bruke det? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Wildcard lar deg bytte så mange du vil uten å miste poeng. Du kan bruke det når du vil - men du har bare ett. Til vanlig får man minuspoeng om man bytter flere enn 1 spiller (flere enn 2 spillere hvis du ikke byttet forrige runde). Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Wildcard lar deg bytte så mange du vil uten å miste poeng. Du kan bruke det når du vil - men du har bare ett. Til vanlig får man minuspoeng om man bytter flere enn 1 spiller (flere enn 2 spillere hvis du ikke byttet forrige runde). Takk takk, kansje litt tidlig å bruke det men men:) Har du greie på hva man trykker på for å få brukt det? Har fått gjort et vanlig bytte men får ikke brukt wildcardet, må kansje vente til Tirsdagen til runden er ferdig? Klarte det nå, måtte gjøre byttene og trykke på make transfer så kom wildcardet fram, takk for hjelpa til nybegynner på dette spillet. Endret 15. august 2011 av nokia963 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Drøyt tidlig å bruke wildcardet, ja. Anbefaler deg heller å bytte "litt-etter-litt" i starten, med mindre du føler du har gjort noe kraftig feil. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Man har vel også to wildcards? Du får ett nytt i januar, tror jeg. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, men det kan du bare bruke i januar. Hvis du ikke bruker det i løpet av måneden mister du det. Jeg vil tro det mest strategiske er å bruke det "vanlige" wildcardet iløpet av høsten en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå