Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vi driter i Fantasy og lager en tv2-liga i stedetfor? Nå er det jo likt for alle. 1 uke på å sette opp lag.. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Angrer på at jeg ikke satte opp lag hos TV2. Virker som at de har forbedret seg i år. To prøverunder hos tv2 så det er god tid for å sette opp lag der, liker det nye systemet der, likner på fantasy ml. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Har de fått prisendringer på TV2Sporten sin? Hvis ikke ser jeg ikke poenget. Prisstruktur Prisen på hver enkelt spiller vil forandre seg i løpet av sesongen. Endringen er basert på hvor ofte spilleren blir kjøpt/solgt i markedet innenfor 24-timersvinduer. Ved prisøkning går verdien opp 0,2 millioner og tilsvarende ved nedgang i prisen. Prisen blir ikke påvirket av markedet før den tredje runden av spillet (27.08.2011) YES! Venter fortsatt på å se om FPL problemene forsvinner. Skjønner ikke hvorfor de absolutt skulle bort fra det som fungerte så flott ifjor! Lager et TV2Lag okke som. EDIT: Laget liga på TV2Sporten sin. "diskusjon.no" er liganavnet. Endret 14. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Er med. Håper dog at FPL kommer seg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Er med på TV2 sin om man ikke må betale. Vurderer å "boikotte" FPL uansett. Var så vidt jeg gadd å holde på i fjor, det nye systemet er mer tungvindt og fungerer uansett ikke like bra så jeg vet ikke om jeg gidder å bruke tid på det her. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 En annen fordel med TV2s utgave er at premiene er av høyere standard, flere får premier osv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Får vel kaste meg på TV2s jeg da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Blir for dumt om noen skal bruke TV2 og andre den offisielle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Skal være med på begge. Samma hvor det er, DJ skal bankes uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Blir for dumt om noen skal bruke TV2 og andre den offisielle. Er da ikke vår feil at den offisielle er helt retard. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Blir for dumt om noen skal bruke TV2 og andre den offisielle. Derfor burde alle bruke TV2 sin Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har noen fått poeng? Ser ut til at spillere har fått poeng, men at lagene i de forskjellige ligaene ikke har fått noe poeng, eller er det så godt skjult at jeg ikke ser de?! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Da er det live-scoring igang igjen under kampene herlig. Tror FPL tar seg opp etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Haha, kommer ikke inn på TV2 sin lenger. Blir videresendt til http://tv2sportenplm11.enetpulse.com/ Tydeligvis en eller annen adminside, "Apache Tomcat/5.0" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvem var det som sa at 0-0-kamper var mangelvare? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Jeg er med. Den Engelske er smått dårlig. Skjønner jo nesten ikke hvor man skal trykke.. Endret 14. august 2011 av Stine Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har de fått prisendringer på TV2Sporten sin? Hvis ikke ser jeg ikke poenget. Prisstruktur Prisen på hver enkelt spiller vil forandre seg i løpet av sesongen. Endringen er basert på hvor ofte spilleren blir kjøpt/solgt i markedet innenfor 24-timersvinduer. Ved prisøkning går verdien opp 0,2 millioner og tilsvarende ved nedgang i prisen. Prisen blir ikke påvirket av markedet før den tredje runden av spillet (27.08.2011) YES! Venter fortsatt på å se om FPL problemene forsvinner. Skjønner ikke hvorfor de absolutt skulle bort fra det som fungerte så flott ifjor! Lager et TV2Lag okke som. EDIT: Laget liga på TV2Sporten sin. "diskusjon.no" er liganavnet. Finner ikke ligaen. Jeg er med i begge, og har ambisjoner om å ta seieren i begge. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det går vel ikke an å være med i to ligaer samtidig på tv2-sporten sin? Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vet ikke om dette er rett plass, men prøver likevel. Det står på tv2 sine sider at man kan maks bytte to spillere mellom kvar runde. Betyr dette at: en mann ut og en mann inn er to. Eller kan jeg bytte ut to av laget mitt og få to nye inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå