Maefteda Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det er endelig oppe! OMG! Carroll £10m mot Suarez £9,5m... What the f**k? Liga: Diskusjon.no Kode: 712-723 Oppdatering av førstepost kommer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Faen meg på tide. Har ventet på denne i flere uker nå! Blir ikke mange Pool-spillere på mitt lag dersom det stemmer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Satte opp et kjapt lag, og ble imponert av hvor bra det ble Men kjenner jeg meg selv rett kommer det til å bli totalt endret når PL starter opp. Satser likevel på å ta steget opp til nummer 1 i år, nå som jeg ikke blir distrahert av West Ham spillere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Førsteplassen har jeg reservert i år. Nå har jeg fått nok av erfaring, så det er på tide at jeg tar steget helt til topps denne gangen. Dette innlegget kan siteres mot slutten av mai. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Førsteplassen har jeg reservert i år. Nå har jeg fått nok av erfaring, så det er på tide at jeg tar steget helt til topps denne gangen. Dette innlegget kan siteres mot slutten av mai. Jeg siterer det nå jeg, slik at jeg slipper skuffelsen over å se innlegget ditt slettet i slutten av mai. Av regelendringer kan man nå velge visekaptein manuelt, framfor å ha det gamel håpløse systemet der man valgte form eller price. BP(Bonus Poeng) er også gjort om, hvordet går ann å få tied 1 plass, som vil si 2 stykk får 3 poeng, mens 1 får 1, osv, osv. EDIT: 9,5 for Suarex synes jeg ikke var så ille. Han gjorde masse bra ifjor, og har nå erfaring fra ligaen i tillegg, på et mye bedre lag. Endret 20. juli 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Glemte å si at grunnen til at det kan bli uavgjort på bonuspoengene, er at det nå beregnes utifra EA Sports Player Performance index. Det kan tyde på at spillere som Tiote og Kuyt endelig får litt pay-off for arbeidet de legger ned hver match. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Får prøve meg på det her selv. Aldri prøvd det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Skjer med nytt design.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Joiner, jeg. Hva er egentlig greia? Ha de spillerne som gjør det best uke til uke? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Så i første omgang handler det i grunn om å gjette hvilke spillere som gjør det bra i første serierunde? Spørs om jeg ikke må omrokkere og bytte Owen for Hernandez.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hehe. Førsterunden er den verste ja. Pleier å gå etter pre-season stats, men det slår som regel feil uansett hva jeg gjør :] Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Der har jeg også joinet. Syns det er vanskelig å plukke ut lag nå, så blir vel en del endringer de første rundene. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Er så sykt med midtabenspillere jeg har lyst på. Trenger egentlig 4-5 plasser ekstra der. Spissene er jeg heller mindre fornøyd med utvalget på. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Sånn laget mitt ser ut nå ligger jeg på: GK: 9 Def: 27,5 Mid: 36,5 Att: 27 Men nå er det mid-price midtbanespillerne jeg sikler etter, så har litt samme problem. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 GK: 9,5 Def: 26 Mid: 35,5 Att: 26 Bank: 3 Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Prøver Cech som kaptein, ellers blir det mange Pool spillere og en luring fra Qpr. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå