stenl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har kjøpt meg Iphone4 med Prat 100 fra Telenor, og det er jo vel og bra, men merker meg at regningen øker for hver dag med noen kroner grunnet internett på mobilen, jeg har skrudd av alt som har med tilkobling til internett utenom wi-fi: Stedstjenester, mobildata, VPN, spotlightsøk og deaktivert 3G, allikevel øker summen med noen kroner hver dag. Noen som vet hvorfor og hvordan jeg fikser/deaktiverer dette. Jeg ønsker kun å surfe på Iphonen når jeg er tilknyttet ett trådløst nettverk. Mvh StenL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei Slikt kan være vanskelig å vite, en god investering kan være å kjøpe en app som monitorer hvor mye data som blir brukt og til hvilken apps/funksjoner. DataMan er f.eks. en slik app. Lenke til kommentar
stenl Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Takk for kjapp tilbakemld, skal sjekke ut dataman Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har du sendt/motatt MMS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå