ruben_91 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Lurer på om en må ha hatt lappen i 2 år eller må ha noe spesielt kurs for å kunne kjøre postbil. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Nei det tror jeg ikke. Er nok med at du har lappen. Om du går på posten.no og ser på stillingene som er ledig som distribusjonskjøring så står det at det man må ha klasse B, ikke noe om hvor lenge man må ha hatt lappen. Lenke til kommentar
ruben_91 Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Takk for hjelpen Ville dog ikke anbefalt en helt fersk sjåfør å søke postjobb da. Jeg personlig ville nok aldri klart å holde bilen intakt om jeg skulle gjøre alle trickshots jeg gjør med postbilen i dag. Hvis du får jobben, vil jeg anbefale deg å være _sinnsykt_ forsiktig. Ikke lever post ut bilvinduet, og ikke rygg mer enn 5 meter i gangen. Enkelte steder i boligfelt er det TRANGT! og postbilene har ikke så godt utsyn som du tror når du ser ut av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå