Cemi Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei! Jeg har bestemt meg for å se litt på C++ før vi skal ha det på skolen til høsten, og har sett på et par bøker. Foreløpig så er de fleste utrolig kjedelige, og går alt for tregt frem da jeg allerede har programert "mye" i Java og C#. (Mye som i to år i skolesammenheng, ikke mye, men nok til at å skrive Hello World og lese et kapittel om hvordan det fungerer blir litt kjedelig). Finnes det noen gode bøker, evt. internett sider, hvor oppgavene er så gode at man kan gjøre oppgavene og få en relativt god progresjon? Liker bedre learning by doing enn å lese, og kunne forsåvidt bare laget mine egne "oppgaver", men har ikke så mye kunnskap om hva som er vanskelig etc. Så dersom det finnes en så er jeg ute etter en anbefalig? På forhånd takk. Jeg ser også at det er utrolig mange bok tråder, så dersom denne blir litt overflødig i tillegg så beklager jeg det. Lenke til kommentar
oleseglem Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Du kan jo teste ut http://projecteuler.net/ 1 Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Det så jo moro ut Takk for linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå