Ketil Solberg Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Innestengt, men fremdeles konge Bildet er fjernet. Beskrivelse: Borås Dyrepark, Sverige. Kom ganske tett innpå, kraftige saker.. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Litt sånn "lion King" dette! Lenke til kommentar
Ketil Solberg Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Fikk visse assosiasjoner ja :-) Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Blei noe skarpt lys. Skulle ønske øynene kom bedre frem. De ligger nå for mye i skygge. Lenke til kommentar
Ketil Solberg Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Direkte sollys midtsommers har en lei tendens til å gi skarpt lys og noen skyggepartier. Tok ikke sjansen på å sette opp blitser til denne shoot'en... :-) Kunne nok ha lettet skyggepartiene noe, men personlig like jeg de litt sterke kontrastene. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Lysforholdene har ikke vært de opptimale, men jeg synes du har fått et godt resultat. Utsnittet er perfekt og eksponeringen upåklagelig. Skarpt og fint med gode detaljer og naturlige farger Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Vakker pusekatt Har veldig sansen for det tette utsnittet. Ja, det er hardt lys, men det gjør ikke så mye. Mange fine detaljer. Han har noen arr på nesa som er fascinerende også! Kanskje klone bort den lille svarte prikken over det høyre øyet? Ikke veldig plagsomt, mer pirk egentlig, men blikket mitt dras dit når bildet ellers består av mye løvepelstoner... Bra jobba. Herlig å komme så nær løven da. Og med dét blikket; så tror jeg ikke han hviler helt... Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Godt godt bildeutsnittet her. Kraftfullt dyre portrett Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fint portrett, litt lyst. Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott portrett:) men litt for mye lys kanskje Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Beautyful:) Løvenes kong;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg