Gå til innhold

Hvor kjoper jeg Papst vifter utenom Microplex.no - Bor i utl

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg regner med at endel av dere kjoper baade fra Microplex og fra 3DfxCool. Begge disse to webshoppene har utrolig bra med produkter...Snakker av egen erfaring. Anyway.

Jeg bor naa i Singapore og av en eller annen grunn saa virker det ikke som om det er saa mange (eller noen butikker i det hele tatt) som selger Papst vifter eller noen vannkjolings utstyr.

Derfor spor jeg om litt hjelp, er det noen bra engelske,amerikanske webshopper som selger til hele verdenen? URL mottaes med takk :smile:

Paa forhaand takk

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Burde ikke være noe problem å få tak i elektronikk når du er bosatt i asia da, nesten alt av elektronikk produseres jo der borte?

Edit: http://sg.hardwarezone.com/home/ <- kanskje noe for deg?

HardwareZone bruker jeg nesten hele tiden , men ellers takk. Det som er problemet med HZ er at de ikke alltid lister alle produkter hver butikk selger, HZ har forhaands definert hva som skal vere med i listen, saa selv om en butikk selger et gitt produkt saa er det ikke altid man kan finne det paa HZ :(

Jepp jeg syntes det blir veldig unodvendig med dobbelt porto. JEg for vel bare ta turen rundt i Singapore paa den gamle maaten (gaa fra butikk til butikk og sporre), eller jeg kan vente til desember til foledrene mine kommer paa besok, litt lenge syntes jeg...

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...