CCola Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei! 1. Jeg vet ikke om dette er rette plassen å poste dette, men jeg prøver likevel! Mens jeg drev å sjekka eposten på jobb idag, kom jeg over den knappen nede til høyre hvor du ser detaljer over innloggingene dine (ikke sett den før idag..), så ser jeg plutselig at ca hver tredje "innlogging" er fra Tyskland. Men det er bare innlogging via IMAP som kommer derfra! Nå er jeg veldig usikker på hva IMAP betyr, så jeg googla det litt, og jeg oppfattet det slik at det er en server som gjør at du får tak i mailene dine overalt. Så jeg tenkte kaanskje at IMAP fra Tyskland var bare servern som sto der, eller noe i den duren.. Eller, er jeg blitt hacket? Takktakk! JonF Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Du har ikke konfigurert IMAP for telefonen din elns, eller med andre ord du bruker ikke din mobil til å sjekke mailen? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Det betyr at påloggingen av bruker er skjedd via Tyskland. Om dette er en proxy eller om det er noen fra utlandet som har hacket kontoen aner jeg ikke, men her er alle innloggingene (inkl IMAP) fra min lokale ISP... For sikkerhets skyld vil jeg anbefale deg å bytte passord og tips ved mistet passord. Når det gjelder bruk av IMAP, så vil en evt inntrenger kunne monitorere epostene dine uten at du merker det på annet enn innloggingsstatistikken. Endret 20. juli 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Bruker mobil til å sjekke ja.. Men har ikke peeiling om dette har noe med Tyskland å gjøre eller ei.. Jeg skifter passord, og ser om det endrer seg. Takker for svar btw:) Endret 20. juli 2011 av CCola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå