Macklemore Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hey folkens, skal snart få ny touch mobil og trenger abbonement, jeg jeg trenger ikke så mye ringe tid kanskje 100min elns og minst 50 sms og noe internett bruk. helst under 200 kr i mnd hva anbefaler folket? Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 kontantkort = full kontroll Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Har kontantkort, men vil ha abonnement pappa sin ide, han betaler Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hva med NetCom sitt Fastpris Small? Dette for du for 119kr i mnd: - 100 ringeminutter - 50 SMS - 75 MB Data Ingen binding hvis du kjøper uten mobil, med hvilken som helst mobil blir mnd prisen på 289kr. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Vil heller anbefale folkepakka til Onecall. 500 ringeminutter, 500 sms, 500 MB, og 500 MMS. Så har du litt å gå på. I tillegg får du Telenordekning, som stort sett er langt bedre enn Netcom. 199 kr/mnd Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 I tillegg får du Telenordekning, som stort sett er langt bedre enn Netcom. Det er stort sett tidenes største overdrivelse i verdenshistorien noensinne. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Onecall sin var altfor mye grunnpakka fra onecall virket som noe for meg Endret 21. juli 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 I tillegg får du Telenordekning, som stort sett er langt bedre enn Netcom. Det er stort sett tidenes største overdrivelse i verdenshistorien noensinne. Absolutt ikke. Jeg skrev stort sett, for Telenor er ikke alltid best, men er ofte langt bedre. Spesielt i Oslo. Hadde Tele2 med Netcom før, og da hadde jeg ikke dekning på t-banestasjonen på Oslo s en gang.. Trådstarter: Er klar over at det er et alt for stort abonnement for din del, men er det ikke bedre å ha litt å gå på? Så kan du sjekke vg e gang i ny og ne, sende så mange sms og ringe så mye du vil? Et annet mindre abonnement vil neppe bli mye billigere per mnd uansett. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Chess sin flex.: https://www.chess.no/abonnement/chesson-flex/chesson-flex/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) OneCall Faktura 90 SMS gratis hver mnd 120 minutter gratis hver mnd kr 0,99 per MB Ingen bindingstid, ingen månedsavgift, intet etableringsgebyr. Koster dog litt for oppstart EDIT: Telenordekning Endret 26. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 er det noe galt med det jeg linka til? :S Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 http://www.telepriser.no/ dersom du skal ha abo uten binding Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 I tillegg får du Telenordekning, som stort sett er langt bedre enn Netcom. Det er stort sett tidenes største overdrivelse i verdenshistorien noensinne. Snakker om? Overhodet ingen overdrivelse. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 I tillegg får du Telenordekning, som stort sett er langt bedre enn Netcom. Det er stort sett tidenes største overdrivelse i verdenshistorien noensinne. Snakker om? Overhodet ingen overdrivelse. Dekning? Bor i Bærum burde være god nok dekning der? ang netcom sin dekning så funka pappa sit netcom abb perfekt på vestlandsturen våres Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 pappa sin ide, han betaler Bor i Bærum 7 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 pappa sin ide, han betaler Bor i Bærum Fordommer ... Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Snakker om? Overhodet ingen overdrivelse. Nei da så. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvis far din sier at han betaler, ville jeg absolutt gått for folkepakka til Onecall. Alltid kjekt å ha litt å gå på. Hvis du klarer å holde deg innenfor pakka, er ikke 199,- i måneden en big deal. Dessuten er det vel ikke bindingstid på Onecall-abonnementene heller, så det er absolutt en konkurransedyktig operatør. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ringer man lite/passe så er Telipol noe absolutt noe du kan vurdere. Telipol mini: Gratis 100min samtale inkl. oppstartspris (koster mer etter de minuttene) og 100 gratis sms (koster etter det). Dette er vel den rimeligste jeg ser for meg. Telipol bruker Telenor som mobilnettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå