§enc3r Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hei. jeg skal kjøpe meg ny datamus (den gamle var ball-mus som ikke funker mer) jeg lurur litt på en av logitech's mx serie, men jeg har hørt mye bra om microsoft sin explorer 3.0. Men explorer har bare 400dpi, mens mx-serien har 800dpi. Vil man virkelig merke forskjeld på explorer og mx, eller er det bare i spesielle tilfeller? og selvsagt, hva er best?(til spilling hovesaklig, men også andre ting) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg velger å si at dette er opp til enhver person. Ta en tur innom Elkjøp eller lignende så kan du sikkert få prøvd de forskjellige der, det er jo ikke snakk om at du må kjøpe selv om du prøver. Så avhengig av dine behov vil f. eks. enten MX500 eller IE3.0 være best, du bare må prøve begge for å være sikker. For min del holder jeg en knapp på MX500, fordi den passer meg bedre. Nå kommer det sikkert folk å sier det motsatte, og det er jo nettopp derfor du burde teste begge før du kjøper. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Dårlig topic og ALT for stor avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg