AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg og dama har vært sammen i godt over et halvt år. Dama mi sa fra ganske tidlig i forholdet vårt at hun var jomfru og aldri hadde vært i noe seriøst forhold. Jeg var også jomfru før vi møttes, og hadde heller ikke hatt noe seriøst. Men jeg fikk meg rett og slett ikke til å si dette, fordi hun antok ganske tidlig at jeg hadde vært i mange forhold og pult mange, og jeg ville ikke ødelegge dette bildet da jeg syns det var bedre enn virkeligheten, at jeg var 22 år og jomfru. Tenkte også det var større sjanse for at hun lot meg ta fra henne jomfrudommen hvis hun trodde jeg var erfaren. Når sant skal sies hadde jeg gjort my research før vi gjorde det første gang, så jeg virket nok mer erfaren enn jeg var og det ble faktisk en ganske vellykket første gang. Jeg løy aldri direkte, men jeg lot løgnen leve av seg selv ved å ikke svare når hun snakket om at jeg må ha pult mange jenter osv. Er ikke så usikker på meg selv, og har alltid hatt ganske bra drag på damer, men av andre grunner skjedde aldri dette med sex før. Hadde jeg sagt at jeg var jomfru før kunne hun ha trodd jeg bare var sjenert/usikker/upopulær hos damer elns. Det er egentlig jævli teit, men jo lengre tid det gikk jo verre ble det å si noe. Forholdet vårt har blitt mye mer seriøst i det siste, og jeg føler at jeg burde åpne meg mer, siden hun alltid har vært helt åpen mot meg. Så spørsmålet er: hva bør jeg forvente når jeg kommer med dette? Skal forklare det som jeg gjorde i denne tråden og håpe hun ikke gjør større deal ut av det enn det jeg gjør (jeg syns fortsatt ikke det er noen big deal å ha vært uærlig om dette, men jeg vil bare åpne meg helt som hun gjorde)? Kan dette forandre noe mellom oss? HVa tror dere? Postet av anonym: 22070765a845c0ccaa6476e661d3b893 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Fortell henne det! Det høres bare søtt og romantiskt ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 På en måte blir det jo som at jeg har løyet i et halvt år, spørs åssen hun tar det? Hun kan jo blitt skuffet for at jeg har vært uærlig, eller bli usikker siden jeg ikke er så erfaren som hun kan ha trodd. Men vil ikke ha uærligheter mellom oss siden ting blir seriøst, så jeg skal si det...bare lurer på hva slags reaksjon jeg kan forvente meg takker for svar!! Postet av anonym: 22070765a845c0ccaa6476e661d3b893 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Du kan jo fortelle henne det og forklare som du gjorde i tråden hvorfor du ikke har sagt at du var jomfru, hun forstår nok det. Ingenting galt i å fortelle det, og hun har heller ingen grunn til å reagere negativt etter hva du forklarer her. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg synes du skal fortelle det, men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde blitt skuffet hvis det var min kjæreste. Ikke fordi han hadde vært jomfru, men fordi jeg ikke ble fortalt sannheten. Lenke til kommentar
DeltronZero Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hadde det vært noe du var skuffet over i en tid, for så å glemme det, eller hadde det vært litt mer vanskelig å komme over? Regner med at det må litt godsnakking til og kanskje hun er skuffet i en liten stund, men går vel bra til slutt..? :S Forholdet vårt er såpass bra at jeg ikke ser for meg åssen ting kan gå til helvete pga noe sånt, men så vet man jo aldri hvordan jenter kan reagere.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Ser ikke hvorfor hun skal reagere negativt, hadde det vært meg hadde jeg ledd av det. Edit: Blir nok mer reaksjoner hvis du behandler det som om det er superviktig å prøver og være hemmelighetsfull. Hvis temaet kommer opp kan du jo bare nevnet det sånn helt ut i løse lufta. Endret 20. juli 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Kosepose Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg var i samme situasjon som deg. Fortalte dama det, men hun reagerte negativ. Synes det var dårlig gjort å lyve osv. Men hun kom fort over det. Så forholdet er det samme :-) Mye bedre å si det nå enn at det går lengre tid Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Trenger ikke å si det heller. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hadde det vært noe du var skuffet over i en tid, for så å glemme det, eller hadde det vært litt mer vanskelig å komme over? Regner med at det må litt godsnakking til og kanskje hun er skuffet i en liten stund, men går vel bra til slutt..? :S Forholdet vårt er såpass bra at jeg ikke ser for meg åssen ting kan gå til helvete pga noe sånt, men så vet man jo aldri hvordan jenter kan reagere.. Kommer an på flere ting egentlig, om man har løyet før, om situasjonen osv. Jeg har kommet over verre ting enn det der, bare for å ha sagt det, men samtidig er det ikke bare å glemme. Du får ta det som det kommer, hun fortjener en som ikke går bak ryggen hennes. Det eneste jeg har lurt på i slike tilfeller: hvis man lyver om noe så "lite" (men allikevel viktig), hva annet kan man da finne på å lyve om? Det er min naturlige tanke ihvertfall. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvordan kan forholdet ha vært useriøst de månedene dere har vært sammen? Jeg ville ikke likt at noen beskrev et halvt års forhold som lite seriøse greier. Slik du beskriver henne virker det som hun har kost seg med å snakke om alle partnerne dine, og da kan det bli en liten skuffelse. Men selv har hun jo heller ikke erfaring. Hvis hun hadde vært veldig religiøs og helst ønsket seg en partner uten erfaring, kunne det vært en stor lettelse å få vite at du var fullstendig urørt før du møtte henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå