Gå til innhold

ISP oversikt for Oberst Rodesvei vest for Lambertseter

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal flytte til Oslo og sliter med å skaffe meg skikkelig internettlinje.

Bor i Oberst Rodesvei vest for Lambertseter.

Telenor kan tilby 3 Mbit ADSL og Nexgentel kan tilby 5-6 Mbit.

Verken Get eller Canal digital kan levere sine tjenester til min adresse.

Har kontaktet Viken Fibernett og Lynet, men de leverer heller ikke i dette området.

Er det noen leverandører jeg har glemt å sjekke?

Finnes det noen som leverer internett over radiolink?

Endret av simrem
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut directconnect sin radolink. Jeg tror de leverer i lamberseter traktene :)

Radiolink.... da er en 5-6mbit Adsl linje langt bedre med tanke på hastighet og stabilitet.

Trådstarter, er det borettslag/sameie du bor i? Om det så er tilfelle så finnes det leverandører som har fellesavtaler (deriblant NGT, Viken, Lynnet).

Lenke til kommentar

Sjekk ut directconnect sin radolink. Jeg tror de leverer i lamberseter traktene :)

Radiolink.... da er en 5-6mbit Adsl linje langt bedre med tanke på hastighet og stabilitet.

Trådstarter, er det borettslag/sameie du bor i? Om det så er tilfelle så finnes det leverandører som har fellesavtaler (deriblant NGT, Viken, Lynnet).

Hvis signalstyrken er god kan radiolink være stabilt nok det. Og hvis forholdene er gode der han bor er det mulig å oppnå en hastighet på 8/8 Mbps.

TS har sjekket ut nevnte leverandører. Bor i Oslo selv og kobberlinjene er et sorgenskapittel, lange og gamle. GET var det eneste alternative for meg, en treg adsl linje var ikke veldig attraktivt.

Men TS har nok ikke så veldig mange valg, ville nok ha gått for en NGT linje hvis de kan levere en høyere hastighet enn Telenor.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...