Dritil Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei! Jeg skal taste inn juksekoder på GT4, og så står det at man skal presse opp to ganger - men etter den første gangen så dukker det opp en skjerm hvor det står multiplayer og editor. Får altså ikke presset opp to ganger så numberpaden kommer opp. Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hm er det ikke bare å dra opp telefonen til Niko, og taste eventuelle koder? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Du må ta den første missionen først for å låse opp ringefunksjonen til telefonen. I GTAIV-historien har du egentlig ikke noen telefon enda, men Roman gir en til Niko i den første missionen. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Det er korrekt som arian sier, bare dra opp telefonen slik at du får opp nummertastene. Deretter er det bare å have fun go mad. Edit: Hvis du skal bruke koder allerede helt fra starten av, anbefaler jeg deg å ikke spille i det hele tatt. Vent i det minste til du har gjort alle story-missionene. Endret 20. juli 2011 av sebbur Lenke til kommentar
Dritil Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Har funnet ut hvordan man gjør det nå. Stemmer at det er to tastetrykk opp, men først må man gjøre første oppdrag slik at man får utlevert telefon av Roman. Lenke til kommentar
Dritil Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder å spørre noen om noe som helst på dette forumet, får jo bare søppelsvar tilbake. Totalt sett hadde det tatt meg mindre arbeide å ikke spurt her i det hele tatt. LA VÆRE Å SVAR NÅR DERE IKKE ER PEILING Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Les svarene en gang til, jeg hadde svaret ditt. Uansett får du ikke mer hjelp ved å fornærme folk. Skjerp deg og kom tilbake når du har en bedre tone. Endret 21. juli 2011 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå