thomit Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Den hos Dustin kommer på 8398,- inkludert frakt, så ... Jeg ville ha tatt meg bedre tid, og kjøpt en helt ny maskin ... men jeg er ikke i din situasjon, så det blir opp til deg. En demo-versjon vil alltid være et mer usikkert kjøp enn en helt ny maskin. Ikke sånn å forstå at du vil kaste bort penger, men det er jo større sjanse for at alt ikke er helt som det skal være, med en såkalt demo-vare. Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Den hos Dustin kommer på 8398,- inkludert frakt, så ... Jeg ville ha tatt meg bedre tid, og kjøpt en helt ny maskin ... men jeg er ikke i din situasjon, så det blir opp til deg. En demo-versjon vil alltid være et mer usikkert kjøp enn en helt ny maskin. Ikke sånn å forstå at du vil kaste bort penger, men det er jo større sjanse for at alt ikke er helt som det skal være, med en såkalt demo-vare. Joda det høres jo fornuftig ut. Jeg får avbestille hos komplett og bestille hos dustin slik at jeg får en ny en. La du forresten merke til at det var to G53 hos dustin til omtrent samme pris? Ser ikke forskjell på dem egentlig så det er vel den rimligste som gjelder antar jeg. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Forskjellen mellom de to hos Dustin, er at den dyreste har et kraftigere batteri. 8 celler mot 6 på den andre. Den dyreste har dessuten 1 stk. minnebrikke på 4 GB, mens den billigste har 2 stk. minnebrikker på 2 GB hver. Det siste er faktisk en aldri så liten fordel. Ellers er jeg ikke i stand til å se noen annen forskjell, ut i fra spesifikasjonene. Lenke til kommentar
minim Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Forskjellen mellom de to hos Dustin, er at den dyreste har et kraftigere batteri. 8 celler mot 6 på den andre. Den dyreste har dessuten 1 stk. minnebrikke på 4 GB, mens den billigste har 2 stk. minnebrikker på 2 GB hver. Det siste er faktisk en aldri så liten fordel. Ellers er jeg ikke i stand til å se noen annen forskjell, ut i fra spesifikasjonene. Da er G53'n kommet og jeg er sålangt fornøyd. Det blir nok satt inn en SSD og noe mer minne med tiden, men nå skal den prøves. 30min til oppdateringer så er jeg klar for å teste spillet Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå